Inför eller Eftersnack-trådar ska också alltid innehålla följande: * Träffnamn (Korrekt officiellt namn om sådant finns. Gör lite efterforskning själv innan du postar). * Ort * Datum (t.ex. 25 maj)
Redigerar rubriken till angående då jag har svårt att se något som motiverar det mer "seriösa/officiella" Inför-prefixet. "Inför" skall användas till mer officiella evenemang, inte "vi hänger vid korvmojjen-träffen".
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Inför eller Eftersnack-trådar ska också alltid innehålla följande: * Träffnamn (Korrekt officiellt namn om sådant finns. Gör lite efterforskning själv innan du postar). * Ort * Datum (t.ex. 25 maj)
Redigerar rubriken till angående då jag har svårt att se något som motiverar det mer "seriösa/officiella" Inför-prefixet. "Inför" skall användas till mer officiella evenemang, inte "vi hänger vid korvmojjen-träffen".
Mvh
Så nu Fick jag ändrat de ? Stämmer de så eller du tycker fortfarande de är fel ?
1.Mulleturbo1990 2.GandalfNilsson + flera! 3.Tubbex : kör från Tomelilla.. kommer om det inte är full snöstorm 4.M_Bercic 5.Furion 6.Micke-m 7. 8. 9. 10.
synd man blir 18 5 dagar efter träffen.... men jag hoppas på fler träffar mulle ?
Ja du jag lovar att jag ska fixa fler träffar ska fixa några stora till Sommarn men ente för nära varandra heller kanske, ente lika kul då ? men du får komma ner här ändå me din 244 eller om du åker me någon annan, ni e ju många från Svedala ses där !
Läter najs me en träff i Trelleborg:) verkar komma ett par Får se om man kan masa sig dit:) Isåfall blir de me nya bilen som hämtas på Torsdag:) O då kan ja se om ja kan få me nån mer:)