En ifrån Våxtorp kanske? Kul att du är intresserad. Man behöver inte anlända i ett 'vrålåk' så skriv gärna in dig i listan.
Precis, alla är välkommna även de som kör cykel hahaha.. nämen skämt åtsido. alla är välkommna kvittar vad för bil man kör bara den rullar så..
Bra, äre snö tar jag nog en snöräser..
Då ses vi den 30:e skottorp!
Fyll i listan och posta i tråden.
************************ Intresse - Skriv in er i listan: ************************
Bjare - Passat 1.8t. +3.st bilar till. Fordmaffian - Ford granada kombi eller cupé eller 3 Dr ford sierra davidklang - golf 2 1.8 eller bmw 535i rak sexa volvo_grabb - volvo 740 T5a eller 740 GL såklart me svetsdiff å ett vrålande varvstopp på ställ!
Har kollat på lite väder rapporter på nätet och jag får säga att de är mycket lovande att de blir snö på träffen. de ska ev snöa mer eller mindre på dagen så de lär (och hoppas) vara ganska oplogat vid 16.00 tiden
Senast redigerat av Fordmaffian87 (22 januari 2010)
************************ Intresse - Skriv in er i listan: ************************
Bjare - Passat 1.8t. +3.st bilar till. Fordmaffian - Ford granada kombi eller cupé eller 3 Dr ford sierra davidklang - golf 2 1.8 eller bmw 535i rak sexa volvo_grabb - volvo 740 T5a eller 740 GL såklart me svetsdiff å ett vrålande varvstopp på ställ! amazonsimme - Volvo 740
Fordmaffian87 har inte varit online på några dagar. Hade hoppats att se han online idag.. Som läses i tidigare inlägg så lämnade jag över ansvaret helt till han.
Så vi får hoppas! Förmodligen förenar jag nytta med nöje och kör ut vid klockslaget och tvättar bilen. (Samma område)