dj_dinmamma skrev:golf666 skrev:Tack alla för en grymt rolig dag
OBS!! Alla, läs det jag skrivit nedan!!!
Men till nästa gång så vore de bra om alla körde typ 5 varv som max.
Sen in och vila i depån, så att resten som står o väntar får åka lite
En annan sak är att kanske dela upp de lite, de bilar som ej har OT/ishjul kör tillsammans.
Och de som har OT/ishjul kör tillsammans..
Annars kan de lätt bli så att man kommer ikapp och får ligga bakom och "trycka"
tills de finns tillfälle och åka om..
Som när jag och brorsan (vit golf 2 syncro) kom ikapp en blå 740 som körde av och blev stående halvt uppe i en vall,
då höll de på att smälla rätt ordentligt.. ren tur att de inte gjorde det!
De hade inte varit så skoj för någon av parterna!
Sen hörde jag utav någon i depån att tjejen som körde inte ens hade körtkort!!!??!?!
Om de stämmer eller ej vet jag inte, men är de så så borde väl inte dom få köra tillsammans med oss andra som kanske har lite mer erfarenhet bakom ratten?
De är så jäkla lätt att de händer en olycka och de vore så förbannat tråkigt när vi är där för att ha kul!pippaaN skrev:Ingen mer som har bilder?
Jag har väl ett gäng bilder
Men måste redigera lite innan jag kan lägga upp dom, blir under veckan som kommer!!
Det var min 740. och vafaan har du för problem?
kan du lätta på gasen eller ska du ligga jättenära och slicka röv?
inte mitt fel om vi hade smällt. lika bra om vi hade gjort det också!
och sen det du hörde av någon i depån äre sant.
NEJ, hon hade inge körkort. för det första får man vel testa lite?
och för det andra så stod det ÖVNINGSKÖRNING på skuffen.
och "OSS ANDRA SOM HAR ERFARENHET" ???
vad jag har lärt mig så kan man ju kanske inte vara född bäst i allt. så någonstans måste man vel få testa lite ? tycker att det är bättre att testa lite på isen än att åka på parkeringplatser och vägar och reta med trafikanter och polisen!
eller är det ett fel här efter som att du verker tro att du är tuffast och bäst på allt??!?!?!?!?! JÄVLA MATJOMAN / SOPA!
Haha word! Vittsen med dagen va väll att alla skulle få leka av sig på sjön å ha trevligt ihop?
Sen att någon/Några kör saktare än andra är väll inte hela världen? Det är väll dom bakom som skall hålla avstånd!
(hade inte blivit kul för någon av parterna om det smällt) Hot eller?
Jag skiter då i om någon kör in i min bil, mäst synd om den andra bilen då INGA försäkringar gäller vid körning på is! Min bil gör det då inget på...
Senast redigerat av OphanWitehall (18 januari 2010)
0
0
0
0