Så klart man kör med sommar däcken! Ska jag dö så ska jag ha på mina fin skor! Som en polare sa till mig när jag körade med sommar däck när snön nyss hade kommit; Döh, vad händer om vägen svänger men inte vi?! Jag svara; de e bara att dra i handbromsen o gasa mer. XD han hoppa ur bilen så fort jag stanna o ´åkte inte med nått mer i bilen. XD
Eller jag kanske åker dit med några polare på fredagen ist
NEJ... va tråkig du är
Edit: Ta med dina polare istället på lördagen.. blir ju helkul
Hmm... jag vet inte, det e ju bara massa plastbilar som ska åka, visst det är väl inget fel på plats men jag trivs nog bättre med plåt å stål rak igenom man vill ju känna sig lite "som hemma" om du fattar vad jag menar
HAHA, gå till första sidan sen klicka på reglera, på första inlägget du gjort. Där kan du byta. XD
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination
Lutar åt att jag kommer till Eran karavan. Tänkte filma och fotografera. Kan nog vara häftigt att stå i Borås och filma när karavanen glider in. Jag ber om ursäkt om jag missat det i tråden men vart i borås möts det upp?
Lutar åt att jag kommer till Eran karavan. Tänkte filma och fotografera. Kan nog vara häftigt att stå i Borås och filma när karavanen glider in. Jag ber om ursäkt om jag missat det i tråden men vart i borås möts det upp?
På Volvo.
(\_/)
(O.o)
(\_/)
(O.o)