2455
Sök

Angående: karavanåkning till elmia iår, avgång kl 11 ?

1 101 Inlägg
1 mars 2010
Shalle89 skrev:
Så klart man kör med sommar däcken! Ska jag dö så ska jag ha på mina fin skor!
Som en polare sa till mig när jag körade med sommar däck när snön nyss hade kommit; Döh, vad händer om vägen svänger men inte vi?! yikes Jag svara; de e bara att dra i handbromsen o gasa mer. XD han hoppa ur bilen så fort jag stanna o ´åkte inte med nått mer i bilen. XD

lol
Helt rätt angående finskorna

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

368 Inlägg
1 mars 2010
Vill Inte Ställa Till Med Något Bara Säga Till Er Som Vill Åka Tidigare Så Har Vi Gjort En Tråd Oxå smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169363

Annars Ses Vi Säkert Många Där Uppe Sen Hoppas Ni Längtar Till Elmia Lika Mkt Som Meej big_smile big_smile Det Är Ju Nästan Vår Sen När Elmia Har Varit Weeei smile smile

60 Inlägg
1 mars 2010
CrazyRide skrev:
LarrE91 skrev:
Eller jag kanske åker dit med några polare på fredagen ist smile

NEJ... va tråkig du är mad

Edit: Ta med dina polare istället på lördagen.. cool blir ju helkul smile

Hmm... jag vet inte, det e ju bara massa plastbilar som ska åka, visst det är väl inget fel på plats men jag trivs nog bättre med plåt å stål rak igenom wink man vill ju känna sig lite "som hemma" om du fattar vad jag menar big_smile

241 Inlägg
1 mars 2010
Zarah_Den_Grymme skrev:
Vill Inte Ställa Till Med Något Bara Säga Till Er Som Vill Åka Tidigare Så Har Vi Gjort En Tråd Oxå smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169363

Annars Ses Vi Säkert Många Där Uppe Sen Hoppas Ni Längtar Till Elmia Lika Mkt Som Meej big_smile big_smile Det Är Ju Nästan Vår Sen När Elmia Har Varit Weeei smile smile

Kan ni inte ändra trådnamnet här till att den går kl 11 från stigs center och ni gör likadant hos RC så folk inte blir förvirrade..

144 Inlägg
1 mars 2010
Calleklutt skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:

Kan ni inte ändra trådnamnet här till att den går kl 11 från stigs center och ni gör likadant hos RC så folk inte blir förvirrade..

låter bra! jag löser detta med en gång

144 Inlägg
1 mars 2010
Heller_gbg skrev:
Calleklutt skrev:
Zarah_Den_Grymme skrev:

låter bra! jag löser detta med en gång

kan inte ägaren av denna tråd ändra topic så att det står kl 11?

117 Inlägg
1 mars 2010
Trådstartare
Hur ändrar man tråd namnet då ? smile

Mvh // RICK

705 Inlägg
1 mars 2010
Rick88 skrev:
Hur ändrar man tråd namnet då ? smile

Mvh // RICK

HAHA, gå till första sidan sen klicka på reglera, på första inlägget du gjort. Där kan du byta. XD

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

117 Inlägg
2 mars 2010
Trådstartare
HAHA de har jag missat varje gång jag skrivit in ngn på listan, aja de första man blir blind på är ögonen ;D

Sideway Is The Only Way.
71 Inlägg
2 mars 2010
Verkar bra smile , e det nått mer än på a6 sen på kvällen , tänkte mig kanske nån fin sträcka i närheten wink

Hell Yeah!

117 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
Fler Fler Fler ! Ska Bli Maffigt ! ;d

502 Inlägg
3 mars 2010
Klarade körlappen idag, Så nu kommer jag definitivt. smile

Hellre jagad och jäktad, en Anhållen och häktad

102 Inlägg
3 mars 2010
klarrre skrev:
Klarade körlappen idag, Så nu kommer jag definitivt. smile

Grattis.

117 Inlägg
3 mars 2010
Trådstartare
Grattis ! big_smile

229 Inlägg
3 mars 2010
Kommer ta med mig en 23cc bigfoot bil och köra med på kvällen=)

705 Inlägg
3 mars 2010
Grattis!

--------------------------------------------------------------------------------
(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

603 Inlägg
3 mars 2010
Lutar åt att jag kommer till Eran karavan. Tänkte filma och fotografera.
Kan nog vara häftigt att stå i Borås och filma när karavanen glider in.
Jag ber om ursäkt om jag missat det i tråden men vart i borås möts det upp?

In hoc signo vinces

705 Inlägg
3 mars 2010
zetec skrev:
Lutar åt att jag kommer till Eran karavan. Tänkte filma och fotografera.
Kan nog vara häftigt att stå i Borås och filma när karavanen glider in.
Jag ber om ursäkt om jag missat det i tråden men vart i borås möts det upp?

På Volvo.

(\_/)
(O.o)

705 Inlägg
3 mars 2010
Btw jag kommer säkert ett gäng bilar. XD

(\_/)
(O.o)

658 Inlägg
4 mars 2010
widee skrev:
Kommer ta med mig en 23cc bigfoot bil och köra med på kvällen=)

Heheh sj kommer jag med min kärra som kommer att köras på Elmia utomhusarenan! Kommer få pissk wink

Sök