Nu har man samlat krafter för att orka sumera hela helgen och dagarna innan
I torsdags så besiktigades bilen utan anmärkningar
Även fast man tappade bak spoilern xD Ett tips plasta aldrig fästen som är så viktiga klockan 4 på morgonen..
Vi jobbade hela fredagen efter jobbet med saaben och vid 6 på morgonen var bilen så pass klar att man kunde ta sig till Elmia
Var mycket kvar att göra men bilen såg väldigt klar ut samt att Cenny höll på att somna när vi klämde på vingen ;D Men Blev väldigt nöjd över allt.
Gick upp vid 9 på morgonen för att städa och tvätta bilen. Fick hjälp av mitt hjärta och hennes kompis hela torsdagen och fredagen
Stort tack till er! Johnny och Bosse var även nere och hjälpte till under torsdagen, tack för de!
Bilen gick som en dröm under hela helgen och kändes riktigt bra. Fick väldigt mycke blickar som alltid är kul! Såg även att folk drog upp kameran så har någon några bilder så får dom gärna slänga upp dom
Har inte tillgång till minnes kortet nu så blir inga bilder i dag men lovar att bombadera med bilder så fort jag kan. Jag ska även ut och fota med gumman som är liiiite bättre på att fota än vad jag är (A)
Så massor av bilder kommer snart. Tack alla som har hjälpt till med bilen! Ni vet vilka ni är!