Köpte mig en 740 idag, som ska fixas till lite. Den är jävligt ful just nu, men kommer bli fränare snart Lite som ska göras: rolla mattsvart [x] tona rutor sänka ca 3varv byta vindruta fixa handbromsen blästra lite motordelar vita blinkers [x] fixa ny bränsle relä [x] motortvätt? rostlagning tona baklyktorna
håller med jofoon men kör vita blinkers bak iställe:)
Jo de hade med varit fint. Mattsvart är fint, men de ska vara lite ordning med de hela med. Den ska ju inte se skabbig ut. Tror den kan bli snygg med lite nya lister, bakljus & usa front, hade varit grymt snyggt!!.
Men försök fixa vit blink på klossbakljusen... Eller är jag ensam i världen med att tycka dom är snyggare än 90:ans?
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Förslag: Usa front, 760 långa bakljus, addon, 960 lister (mattsvarta), 960 handtag & turbo grill. Kommer bli bra detta lycka till!!!!
Tack för tipsen!! Vi får se vad det blir, lite ont om pengar just nu.. så ska använda orginal bakljusen så länge På måndag ska jag börja rolla bilen, "första gången jag gör det" hoppas på bra resultat iallafall!
tänk bara på att när du sänker den sen så ta av ett halvt till ett helt varv mindre bak annars kommer du få bakåt lut som de är lite orginal dessutom se de bättre ut om den lutar lite frammåt men de är knappt märkbart