Jag har för mig att man inte behöver ha dubbla lådor på en framhjuls driven bil..men är inte helt säker:S....och ang flaket så räckr det med att ta bort baklucka å bakrutan å ha en förlängdhatt hylla...sen så häver man på allt när en kommer hem:D
och en till sak...bilen är ju fräsh varför sälja om han ändå ska ha bil...bara å regga om den:D
vem säger att det ska vara dubbla lådor? bara det är en nedväxling efter org-lådan blir besiktningen nöjda, eller om man omöjligör högre växlar osv. har sett en 850 traktor om jag inte minns fel men det verkar skumt om den där.....idioti annars.
finns juh några Camaro,transam som traktorer oxå;) me trötta dieselar i :S det är väl värre. a-traktorerna ska inte gå å bygga längre efter 2007 har jag hört. så vi "slipper " se V70 pickuper osv som vi e vana med 240,740 idag
hallå bilen står på en bondgård, hur många bönder har råd me att ge ungen en s70 över huvudtaget. finna fan inte en bonde som kan pröjsa de, inget ont mot bönder men de har de inte så fett