är det detta som eu-bidragen går till? man ser ju hur han tankar iaf.. diesel :-P men det är faktiskt lite hädelse att göra en s70 till en a-traktor.. det är ju sjukt!
haha jag hatar verkligen a-traktorer och allt runtomkring det men det här var fan coolt tycker jag En snygg a-traktor för en gångs skull!!! Den verkar ju seriös i alla fall, han lär ha gott om pengar som sagt.
dubbla lådor på en framhjulsdriven bil? ja vet inte om de går.. men de gör de kanske.. eller har han byggt om den till bakhjulsdrift? verkar märkligt..
Har det gott så långt nu så att folk gör om s70 te traktor... De har ja aldrig sett förut... Som sagt den grabben borde nog ha pengar lr så kanske de e en "pappa betalar bil"...
dubbla lådor på en framhjulsdriven bil? ja vet inte om de går.. men de gör de kanske.. eller har han byggt om den till bakhjulsdrift? verkar märkligt..
hahahha tänkte inte på det när jag kollade annonsen!!
verkar vara enligt min mening ett dåligt skämt .....