Rutten vi ska köra: http://www.garaget.org/video/pfs0ps8kwl9uPreliminärt schema:* Åker från Schmiedmann i Kungsbacka ca 16.10 - 16.20 - framme på Götaplatsen runt 17.00
* Ta bilder/infosnack, eftersom vi inte får vara där efter 19.00 är det väl lika bra att vi tar bilder innan.
* Paraden börjar ca kl 17.45...eller när vi känner att "NU KÖR VI!!!!"
* Rutten jag lagt upp tar ca 10 minuter, samlas på Götaplatsen efteråt (om klockan inte är efter 19.00, då ställer vi oss antingen vid Chalmers eller Hvitfeldtska Gymnasiet). Om vi är sugna kan man ju ta ett varv till.
*
När vi är tillbaka: Ta lite fler bilder kanske? Snacka goja?
![tongue](img/smilies/tongue.png)
* Sen kan man ju dra sig hemåt när man känner för det. Jag åker nog nån gång mellan kl 19.00 - 20.00
![smile](img/smilies/smile.png)
Tråden som JStrindenholm startade spårade ur med lite "of topic" grejer som inte riktigt var tanken med den tråden. Så jag startar en ny om det som planeras efter Schmiedmann-träffen 1 maj.
Det planeras alltså bli en BMW-parad, vilket betyder...endast BMW!
![cool](img/smilies/cool.png)
Alla är självklart välkomna, men tanken är väl att själva paraden endast ska bestå av BMW-bilar.
Jag kommer personligen tillsammans med några vänner lägga upp en rutt som vi ska köra i stan. Vi ska även göra vårt bästa så att ingen stackare åker vilse osv. Ska även försöka undvika farthinder då många har såkallade GT-läppar på sina E36:or!
![wink](img/smilies/wink.png)
...låter väl bra Darkie?
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
En viss grabb som äger en svart 335 E92 vill ha lite struktur över det så det inte blir nån luffarskit!
![tongue](img/smilies/tongue.png)
...så vad sägs om att vi åker i färgordning?
Har även lagt upp info om detta på autopower.se så vi får fler deltagande!
![smile](img/smilies/smile.png)
Vi får endast vara på Götaplatsen till kl 19.00...är man där efter den tiden kan man få böter tyvärr!
![sad](img/smilies/sad.png)
Så vad sägs om att vi bryter upp kl 19.00? Jag kommer nog dra mig hemåt då, har lite planer på kvällen.
Kom ihåg att BMW = BRINGS ME WOMEN!
Lista över vilka som åker med (detta är dock ej körordningen):1.M3 E36 (Avusblau) - Overcharged (Rickard)
2. 328 E36 (cosmorsschwarz) - Darkie (Nicklas)
3.M3 E36 (cosmorsschwarz) -Jimpa00 (Jimmy)
4. 325 E36 (Basalt Grå) - Mechanimal (Mikael)
5. 540 e39 (antracistrå tror jag) fransman (fredric)
6. 325 E36 (Schwartz II) Wiechert (Christofer)
7. M535 E28 (Alpiweiss) D_Carlsson (Daniel)
8. BMW M3 (Stålgrå) Schmiedmann (Viktor)
9. 328 E36 (Hellrot) - D_Nilsson (David)
10. 320 E36 (Alpinweiss III) - dcay (Adam)
11. 540 E34 (Diamant svart) - Bmw_Bertil (Danne)
12. 318is E36 (Alpinweiss II) - Chrise (Chris)
13. 320 M E46 (Safirsvart Metallic) - Bmw-Erik (Erik)
14. kör antingen med e46 eller e36 - Jensus
15. 328 E36 (Technoviolett Metallic) - _Nicke_ (Nicklas)
16. 320 E46 - Rupesh_87 (Rupesh)
17. M3 E92 - (Monte Carlo blue) - markuska
18. 328 E36 - Olsa66
19. M3 E46 - (silvergrå) - Svensson86