Tack :
Nu är det så här. Polaren har hittat bilen som vi sökt å regnr är gett till polisen, MEN till min stora förvåning ringe polisen idag å bekräfta efter utredning av foton de tagit att det rör sig om 2 bilar som rammat
En som kvaddat bilarna mina å 1 bil som troligen rammat den sladdande bilen å sedan in i kontainern.
Efter lite letande under bilarna hittades idag även bakljus glas från en Volvo 240/245a. på det glaset är det lackryk VITfärg/sandfärgad grund .
Även jag stod i lördags 30de å kliade mina celler i huvet å tyckte det såg ut som det var lite för mkt hjulspår vid de kvaddade bilarna å tänkte även hur har hansom kört rammat mina 2 bilar med höger bakskärm å sedan hamnat i kontainer bredvid å hamnat rakt in i den men lyckats backa ut i 45graders vinkel därifrån å lämnat 8 hjulspår efter sig med olika däckmönster i 2 riktningar .Hmmm.. vart mkt det där .. hehehe.
Alltså 2serie volvo åkte inerst mot mina bilar å 7serie volvo bortom mina bilar. 2serie sladdar in i mina bilar å 7serie volvo bromsar å åker rakt in i kontainer. i där tutchar 2serie 7serien i baken.
Där av 7serie bakljus på marken å höger lyktglas+ blinkers in under kontainer ...å 2serie bakljus under audin som vart mest skadad.
Hoppas ni förstår..
men detta är för mkt nu... det rör sig om 2 sladdnissar som garanterat vet vad som hände.
+ .. hur många till i varje bil kan man undra.
Kommer nu betala generös hittelön till den som ger mig namn eller regnr !!!!