Kul att stereobygget blir på en så pass enkel nivå. Känns mycket mer clean än om du hade haft 47 olika högtalare bara i bagaget! Men nu börjar jag bli suger på att se en spann färg på henne du!
Kul att stereobygget blir på en så pass enkel nivå. Känns mycket mer clean än om du hade haft 47 olika högtalare bara i bagaget! Men nu börjar jag bli suger på att se en spann färg på henne du!
Tack mannen... ja mitt mål har ju lite varit att försöka dämpa lite c_lazer och köra på det cleana spåret Skojar du eller, va tror du jag är..... längtar såååå till att få sätta på mig masken och börja spreja pärlan Men har ett mål att vara klar med allt grundarbete till nästa helg...
Hej alla där ute!!! Är det ngn som kanske har en ratt från en VW 2010 och uppåt som är till salu för en bra peng? Skriv gärna så fort som möjligt i så fall... bor för långt ifrån ngn skrot, annars finns det ju en del där ute
Då har man kört för fulla muggar i verkstaden, blästring klar, tack Hannu!!! börjat isolerat bilen, börjar bli klar med att ta bort alla kablar i motorrummet och en jäkla massa grundfärg...
Blästrade o klara för grund, Tack Hannu!!!
Första lager grund
Nu va det dags för att börja isolera bilen, men fan va original dämpningen satt hårt... försökte ta bort den men då hade taket följt med (Tack för hjälpen Elin)
Nu börjar det bli rent i motorrummet
Oj oj va snyggt det kommer bli... Micke på Thors sadelmakeri har varit igång.. här en liten teaser
Första lager grund på bakskärmarna, sååååååååååååå jäääääääääääääääääkla skööööööööööööööönt!!!!
det är väl klart att du gjort rätt val av grejer....
Ja vi får verkligen hoppas det!
jodå , det kommer bli grymt
bor i förorten där man kör golare till skogen livet är som robin hood. Vet ni varför Audi går så dåligt ? För dom har kolvringarna i grillen istället för i motorn!