har en KENWOOD KDC-BT 8044 U som beter sig lite konstigt, vad kan det vara som gör felet? har jag kopplat någonting tokigt (var in där jag köpte den men där funkade den felfritt. men direkt jag kopplar in stereon i bilen så funkar den inte lika bra, med samma kablage så har den fungerat felfritt tidigare och den gamla stereon jag har funkar helt perfekt)
tycker jag borde ha kopplat rätt eftersom jag får den till att spela.
Ja ngt verkar ha gått sönder. Stereon startar ju som sagt men det ser ut som om att inget kommer upp på skärmen (förutom att den blir blå?!?) Testa den i butiken eller i en annan bil. Kan ju vara ngt knas med ditt kablage
ja då skulle man väl kunna utesluta att det är spelaren det är fel på, den är alltså inte pajj. Måste helt enkelt vara nåt med dina kablar, har du mätt med multimeter på ison eller kablarna bak i? vet inte om det är rätt att göra det men men...
ja då skulle man väl kunna utesluta att det är spelaren det är fel på, den är alltså inte pajj. Måste helt enkelt vara nåt med dina kablar, har du mätt med multimeter på ison eller kablarna bak i? vet inte om det är rätt att göra det men men...
kan ju låna en annan kenwoodmaskin bara för att försäkra mig att det är bra med kablaget ioförsig,
ska kolla upp det, funkar det med en annan kenwoodmaskin (samma kablage) så måste det ju som vara spelaren,
den fick väl lustgas under tiden i butiken *skrattar*.
bara å gå in på ljudshopen och be om en ny, antar du köpt den där eller ?
jepp precis, det är på ljudshopen
gick in där med stereon lös, och den funkar det i detdär jävla racket dom har,
ska kasta in en annan kenwoodmaskin och funkar den då så ska jag montera min, försäkra mig om att den beter sig lika lustigt igen och så ska dom få byta ut den / laga den