Subaru Legacy turbo "RS STI"
EJ22E(T) 16v SOHC boxermotor.
PERTech Non Equal turbogrenrör.
Extern "HKS" 40mm Wastegate.
Garrett* T3/T4 T04E Turbo.
KL-Racing 40mm Race dump.
K1 H-Profil vevstakar med ARP2000 bult.
Wiseco smidda kolvar 8:45:1.
Subaru STI 22B topppackingar från Roger "Gobstopper"Clark Motorsport.
RCM modifierad Subaru oljepump från Roger "Gobstopper"Clark Motorsport
Portade toppar steg 1.
ENEM Kamaxlar (Avg.245/Ins.264.5/112/7.84).
Subaru Water/Air Intercooler med WRC Spec.upgrade.
KL-Racing 19 raders Oljekyl.
Henko 275LPH bränslepump (Walbro GSS341).
Redback 100cell Race 3" katalysator från KL-Racing.
3" Downpipe, 2.5" Avgas,
KL-Racing 2.5" "Japs"dämpare".
3" SuperFlow dubbelkon sportluftfilter.
Subaru 5 växlad låda, 4 hjulsdrift med konstant 50/50 drivning
Koppling "Xtreme Clutch 230mm".
PERTech 5.8kg Skelettsvänghjul.
PERtech Map styrd 3D Tändstyrning.
PERtech Fuelrails.
ERL MF2 Mapfueler mapstyrd 3D Bränslestyrning med dubbla spridarrader.
4 st. 210cc Spridare @3bar
4 st. 347cc Spridare @3bar
Ksport Racing PRO Street Coilovers,
Hardrace motorkuddar till impreza
Äkta STI Kolfiber/Titan fjäderbensstag, från Impreza Type-R
Mph mockaratt
Laddtrycksmätare, lambda i A-stolpen, oljetryck och oljetemps mätare i mittkonsolen
Boostcontroller, från kl racing
Nya motorn har gått 100mil, och bilen är nästintill utställningsskick i karossen
http://www.garaget.org/?car=181336