ConTigent skrev:
Marlboroman skrev:
v50sport skrev:
Kan ju vara trevlgt om du utvecklar ditt svar, istället för att man ska gissa sig till vad du varit med om ;-)
Löjligt långa leveranstider, dåliga bortförklaringar, man verkar inte dra sig för att ljuga folk full i vad som helst för att få sälja grejjer och ger ett oseriöst intryck. Jag har sedan länge handlat klart där och kommer aldrig återvända utan vänder mig hädanefter till folk som har koll på läget. Har aldrig fått mina saker därifrån snabbare än 2 månader och då efter att ha jagat på dem.
Sista jag köpte där var kopplingen jag har på nu. Skickade ner svänghjulet som dem i lite olika omgångar hade hämtat ut, men sen tappat bort(?), och sen hade det tydligen glömts kvar på posten(wtf???) och till slut efter många om och men så lyckades man hitta det och lovade dyrt och heligt att det skulle va hemma hos mig inom 10 dagar. Vid det här laget hade dem redan krånglat i drygt 3 veckor, och dem 10 dagarna gick. efter yttligare 1,5 vecka dök den äntligen upp. Klen tröst i sammanhanget var att jag lyckades krångla till mig 500:- i rabatt innan jag ens skickade ner svänghjulet, men va hjälper det när man har ett visst datum man måste va klar, elmia i det fallet.
Så sammantaget av egna erfarenheter, bekantas erfarenheter och vad jag fått höra av folk som varit i kontakt med dem så är det helt enkelt fel folk att ha med att göra. Jag vet att det är många som varit dit och är nöjda, men så icke jag.
Okej, det var ju inte roligt att höra. Då får det kanske bli BSR ändå.
Lite intressant, 8st förespråkar Autotech, 1st BSR utan motivering, mer än att han haft otur men Autotech... ändå funderar TS på BSR... (ja, det är effektivt med långa utvecklande svar i sånna här frågor men kanske inte rättvisande i denna tråd...)
...att det krånglar till sig med en kund och medför långa leveranstider råkar alla företag ut för nångång men det sänker ju knappast kvalitén på jobbet och deras produkter när den stora majoriteten är nöjd..
Autotech tillhör dem som har grymt mycket att göra hela tiden, finns en stor anledning till det...
Ibland kan servicen påverkas av hur kunden bemöter personalen också.....
![roll](img/smilies/roll.png)
~ Life is short, have FUN! ~