3262
Sök

Sweden Rock 2010 börjar närma sig! Vilka ska dit?

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
13 mars 2010
Trådstartare
Ja nu när det bara 30 dagar kvar till SRF 2010!
Några mer som ska dit från Garaget?

Självklart har man fixat en 4-dagars biljett i år. Får ju inte missa Aerosmith, WASP, U.D.O, Guns N Roses mm mm!

http://www.swedenrock.com/index.cfm?pg=17&pr=1
Senast redigerat av THEBADGUY (9 maj 2010)

Allt för den där jävla hatten!

Webmaster/trummis på heltid
1 874 Inlägg
13 mars 2010
Hm. Är jävligt sugen efter att ha kollat årets bandlista. Däremot har jag tappat så jävla mycket intresse gällande festivaler dom senaste åren. Så det börjar allt mer att kännas som att det kanske kvittar. Sen är man ju billös för stunden och då blir man ännu mindre motiverad... :S

1 153 Inlägg
13 mars 2010
THEBADGUY skrev:
Ja nu när det bara 88 dagar kvar till SRF 2010!

Självklart har man fixat en 4-dagars biljett i år. Får ju inte missa Aerosmith, WASP, U.D.O, Guns N Roses mm mm!

Fusk att ha så nära:D
Men Funderar på att åka ner från östersund .Är ju lite långt men med 1000hk åker man fort;)

272 Inlägg
13 mars 2010
Känns som att det bara är en massa fjollband/poseband/konstiga band som spelar på festivaler nu för tiden.

Dock kommer ju Megadeth, Overkill, Slayer, Iron Maiden, Anthrax och Motörhead till Sverige på Getaway Rock och Sonisphere så man får nog dra på någon utav dom istället.

Synd som fan att inte The Big Four kommer hit, vad kul det hade varit att se Metallica bli totalt bortblåsta utav Megadeth, Slayer och Anthrax på en och samma konsert big_smile

Sleeper
3 084 Inlägg
13 mars 2010
Jag har sån ångest var ju så dumsnål och köpte en 3 dagars då den var rabatterad, och idag såg jag att Alestorm spelar på onsdag så nu får man punga ut med en 700 lapp till för en 1 dagars.... Förbannade jävla skit!

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
14 mars 2010
Trådstartare
mkiv77 skrev:
THEBADGUY skrev:
Ja nu när det bara 88 dagar kvar till SRF 2010!

Fusk att ha så nära:D
Men Funderar på att åka ner från östersund .Är ju lite långt men med 1000hk åker man fort;)

Ja ibland ska man ha lite tur wink.

Haha, ja med 1000 hk så lär det ju gå kvick!

Roos
14 mars 2010
Jag ska iaf dit.

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
15 mars 2010
Nä bästa band är det på metaltown i år (enligt mig) har biljetter till metalcamp i slovenien och wacken, skall nog kunna pricka in metaltown också, sen måste jag spara till 70000 tons of metal i början på nästa år. ok nej inget Sweden rock för mig i år heller=/

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

RM-operatör
667 Inlägg
16 mars 2010
Yes! Det blir en tur till SRF, klart värt att ta ledigt några skift smile

1 808 Inlägg
22 mars 2010
självklart har man en 4-dagars biljett i fickan smile  samt en Sonisphere å Getawayrock festival med.
+ så äre ju "guns n roses" dumt å att säga det när de bara är sunk Axel kvar tongue
Senast redigerat av Gronwalls (22 mars 2010)

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

Sleeper
3 084 Inlägg
22 mars 2010
fick uppgradera till fyrdagars smile weee

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

160 Inlägg
22 mars 2010
Jag ska nog till sweden rock i år, nästan ett måste när man bor så nära som man gör big_smile

Gött mos
1 096 Inlägg
22 mars 2010
Skulle vilja se Opeth och Sabaton så jag siktar på attdra dit me lite polare ! smile

Dragracing - You can't have more fun still wearing your pants.
www.TeamPonyDrift.com - www.Facebook.com/TeamPonyDrift
www.Bonnmeck.se - www.Facebook.com/TeamBonnmeck

Gorgilus addictus
4 756 Inlägg
9 maj 2010
Trådstartare
Nu är det knappt månaden kvar! big_smile
Nu börjar nedräkningen och dags att börja bunkra upp lite!

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
9 maj 2010
För övrigt vill jag bara nämna att jag och min flickvän vann Sabaton tävlingen: vinn en Sabaton tävling hemma hos dig, kolla numret som kommer ut nu 10 maj, and you will see the ultimate metalheads !

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

350 Inlägg
7 juni 2010
jag ska dit wink snart gäller d \m/

GREASEMONKEY
822 Inlägg
8 juni 2010
Orka gå på konsert när det finns skivor som kan avlyssnas i kontrollerad miljö ..

Mvh S.Österdahl

1 808 Inlägg
8 juni 2010
770_EVOLVE skrev:
Orka gå på konsert när det finns skivor som kan avlyssnas i kontrollerad miljö ..

Du förstår inte det roliga att gå på konsert

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.

420 Inlägg
8 juni 2010
Hade gärna köpt biljett om pengarna fanns. Hade mycket gärna velat se Guns N roses!!

GREASEMONKEY
822 Inlägg
9 juni 2010
Gronwalls skrev:
770_EVOLVE skrev:

Du förstår inte det roliga att gå på konsert

Mycket sant, det förstår jag inte heller ..

Mvh S.Österdahl

Sök