2788
Sök

Basshunter - Båten Anna

8 156 Inlägg
29 juni 2006
Skulle gärna läsa den delen av policyn... wink
Vad är det för konstig site ni snackar om egentligen?

Sharky skrev:
Det hade inte så mycket med bilden att göra som det faktum att strikt policy på garaget är att alla referenser till en site som heter exi*****.se är bannlysta.

(Och nu vill vi inte ha några rolighetsministrar som läser detta och försöker att prova att länka material på "skoj" för då åker man ut från garaget)

Göran
Moderator

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

4 Inlägg
4 juli 2006
http://expressen.se/index.jsp?a=607653

mobba inte stackaren! han har aldrig påstått att hans musik är orginell ^.^  han är bara en snubbe som gillar att ha ruligt och som gjorde en låt om en rolig grej ;P

DoTA är så jävla roligt ! bara så ni vet! köp WC3 och lira det ;d

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
11 juli 2006
Inget fel på jonas musik , har bara fått "Fjortis-Stämpel" , dom flesta som hackar på honom är bara avis , förra året när  hans låt inte slagit genom fixade jag så 3 st bilar på Elmia spelade hans skiva om och om igen , Bland annat min gamla bil wink

10 Inlägg
11 juli 2006
tror någon e sotis för att han fortfarande bara år dj....

Bigge
14 juli 2006
Den börjar bli jävligt stor denhär låten! Vi lyssnar alltid på olika webradiostationer här på jobbet, hörde den för nån timma sen på en rysk dance-kanal.. Stort! wink

5 Inlägg
18 juli 2006
"Boten Anna" var spådd att bli 2006 sommarplåga och det kan vi väl iaf konstatera att den blev. Sen huruvida bra eller dålig den är, är väl som alltid, delad precis som baken. Själv kan jag erkänna att jag gick mot mina egna principer då jag i första skedet bestämde mig för att bojkotta fjortissången, men efter att radion envist spelat den kan jag inte annat än att älska denna varma och kerleksfyllda sång! För mig betyder "Anna Boten" sommar!!!

Old School Ford
600 Inlägg
19 juli 2006
Ändra rubriken för fan .... det heter BOT. Finns inget som heter  -Båten Anna!

Cars for a living , Capri for life!
Ford Capri -78: http://www.garaget.org/?car=132079
WitchCraft - Vi styr och ställer!

125 Inlägg
21 juli 2006
Märkte just att den här låten är etta på nrj:s lista här i finland:D

If it aint rubbing, it aint dubbing:)

2 594 Inlägg
21 juli 2006
men snälla lägg ner denna tråd nu

1 639 Inlägg
24 juli 2006
zaraz skrev:
http://versevis.com/logreacties.asp?log=4382

haha finns det redan covers på den, det visste jag inte... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

1 854 Inlägg
24 juli 2006
mrcelica skrev:
zaraz skrev:
http://versevis.com/logreacties.asp?log=4382

haha finns det redan covers på den, det visste jag inte... smile

Sök på asshunter det heter faktiskt bot

Biltokig flicka
126 Inlägg
24 juli 2006
de där e ingen cover... det är visst nån grupp från holland som har gett ut den som sin egen låt?!

1 639 Inlägg
24 juli 2006
Nähä, men om basshunter var först vad kallar du den för då ?

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

186 Inlägg
24 juli 2006
j_svensson skrev:
Phaetoon skrev:
daniel_k3 skrev:
pheaton: det är halländska, inte skånska,,

Oh fan. Kommer grabben från Halland? Trodde att han kom ifrån Skåne pga att videon var inspelad i Björket/Hässleholm/Skåne. (+att någon här i tråden skrev att han bodde i närheten av Hässleholm/Osby)
Men det skulle ju förstås förklara hans svaga "skånska" dialekt.

han bor i halmstad.. som jag.. men aldrig sätt människan för det..
men jag har ingen "svag skånsk dialekt" sad

Japp, han kommer ifrån Halmstad, han bor ute i Söndrum.. Visste fan inte att han skulle bli så stor, han har alltid varit jävligt duktig och sist man såg han vart på gymnasiet och sedan så ser man han helt plötsligt på TV hehe..

Öhh, vaddå skånska... låter kanske likt (???) men det är ju rena danskan där nere wink

Den största njutningen i livet är att gör det andra säger att man inte får göra

Fartglad
336 Inlägg
24 juli 2006
Han har gjort en grym låt vad jag vet iaf, "Welcome to Rainbow". Grymt härlig, spec. Original Mix men Hardstyle Remix är skön oxå!

Power without Quattro is useless!

48 Inlägg
24 juli 2006
kom från turkiet igår natt efter en vecka med skit låten i alla barer discon,till och med i försäljningsstånden.  köper snart rättigheterna till hela låten och botar alla som spelar den i sin radio eller stereo... annars kul på semestern.....ja e inte bitter

Långsam Perfektionist
4 800 Inlägg
25 juli 2006
vw_maffia skrev:
kom från turkiet igår natt efter en vecka med skit låten i alla barer discon,till och med i försäljningsstånden.  köper snart rättigheterna till hela låten och botar alla som spelar den i sin radio eller stereo... annars kul på semestern.....ja e inte bitter

nää de hörs wink

Audiot som råkat ut för Subarusjukan

8 156 Inlägg
25 juli 2006
Echelon skrev:
Öhh, vaddå skånska... låter kanske likt (???) men det är ju rena danskan där nere wink

Jag menar ju det. Han har ju knappt någon dialekt wink
Fast att kalla skånska för danska är väl lite att ta i...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

433 Inlägg
26 juli 2006
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=538 = Boten Anna på..hollänska? Någon som har den låten som vanlig mp3-fil? Så man kan ha med i bilen wink PM:a isf!

Sök