Köp å sälj funkar inte riktigt än men man ska inte klaga vet hur jobbigt det är att flytta servrar. det tar sin tid. bara att kämpa på. annars ett stort tack för en bra sida.. Mvh
Fan trodde ju något hade hänt när man inte kom in på sidan nu i morse
Haha samma här x) Men nu vet man vad som felade
Varför FWD? Jo, för RWD är som att sätta hästen bakom vagnen. Rushman: "Kör aldrig för fort, kör i den hastighet jag anser lämplig, vad det står på skyltarna skiter jag i." http://www.youtube.com/ZonephoX
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Okey. formenterar om frågan xD Varför har ni flyttat servern då?
Mvh
..han är ju übersnabbish....svosh, svosh. borta med vinden....
-------------------------------------------
Dom säger att man inte kan köpa kärlek för pengar... Då har dom inte åkt Audi!
Jag uppfattar sidan som långsammare efter serverflytten..
Innan flytten så öppnades allt på några millisekunder men nu tar de 2-3 sekunder mellan varje klick man gör.. ja, till och med när man trycker på att svara på någons inlägg så tar de några sekunder innan "besvarnings-boxen" kommer upp.
Jag uppfattar sidan som långsammare efter serverflytten..
Innan flytten så öppnades allt på några millisekunder men nu tar de 2-3 sekunder mellan varje klick man gör.. ja, till och med när man trycker på att svara på någons inlägg så tar de några sekunder innan "besvarnings-boxen" kommer upp.
Vad de beror på låter jag väl er svara på
Det har med största sannolikhet ingenting att göra med serverflytten. Allt är som det ska med servrarna och uppkopplingen, så vad ditt problem beror kan jag inte svara på tyvärr.
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."