Skall vara helt ärlig och säga att jag har 0 erfarenhet av eftermarknadssprut och mappning. Men är inte T5suite bland det smidigaste till Saab? Alltså original styrbox som man mappar om sj.
Jag läste lite om ämnet när jag stod i begrepp att skrämma upp min a50 lite, när jag sedan sköt en vevstake genom blocket innan jag ens hade hunnit börja så lade jag ned det.
MS är ett piss system .. Funkar sjukt dåligt enligt mej. T5suite är ju rena drömmen Heaven and hell xD
Nä Men Tsuiterna är helt grymma. Finns mycket att göra. det är lite trixit men betydligt lättare än MS. Kolla in forumet på www.ecuproject.com där står väldigt mycket bra.
Sen måste man ju i båda fallen kunna hantera en lödpenna dugligt I t5 för att byta flash minnen och ev bygga BDM interdface.
T5 suite är bland det bästa du kan hitta till din saab, om du ska pilla själv! Programmet är gratis, det är bara ett BDM interface som du behöver ha, samt ett nätagg som leverarar +15 volt, sen så kan du programmera boxen hur du vill! Underskatta inte T5 systemet