Pratade med micke min chef och han sa att ni var välkommna att stå på vår parkering åven på ons så länge detts sköts samma vilkor som på söndagarna följs. Sen så måste ni stå på parkeringsplatserna längs med gräset efter som det är under öppetider ni står där. Som sagt så länge ni följer tidigare regler så hälsade han er hjärtligt välkommna
HoNkken skrev:
Hej.
Vill bara säga att jag och många fler tycker vi fortsätter med Onsdags-träffarna pga det är lagliga STRIPPEN varje ONSDAG i Malmö, och då kommer det massa folk från Danmark och andra ställen i Sverige.
Jag hoppas vi kan fortsätta i samma regi som tidigare med att om man är i närheten kommer man förbi vid 19:00 på ONSDAGARNA Svågertorp mitt emot Biltemas parkering, träffas där, sen drar vidare.......
OBS: mitt emot biltemas parkering, då vi inte har tillstånd till att stå där efter 18.00, någon måste snacka med Micke på biltema om det går bra om vi står där på onsdagar från kl 19.00-20.00, då vi har fått tillåtelse Varje Söndagar.
Hoppas på en lika trevlig sommar som det har varit alla andra åren på Onsdagar i Malmö!
Ses nu på Onsdag och kommande Onsdagar, hälsa vidare..
Singel bygge på gång, efter att mina orginal rasat ses om ett par veckor igen!!
Va hände med dom nya du köpte?
Svarar åt Anes: Den ena turbon var kass som han köpte! :S
helt rätt, håller på med singelbygge nu, har fått tag i en jäkla turbo! på fredag ska jag riva turbo sidan ännu en gång ta av grenröret och lämna in det och få grenrörs "plattan" utskuren med laser i stål sen är det bara att svettsa ihop ett nytt grenrör till singel , nya oljeledningar sen är det körbart.. efter sommaren så kommer det nytt sprut och lite sånt:)