Som rubriken lyder, var ska folket övernatta (ni som ska) länka gärna ställen som ligger bra till och har vettiga priser (gör inget om de är en liten bit ifrån)
Som rubriken lyder, var ska folket övernatta (ni som ska) länka gärna ställen som ligger bra till och har vettiga priser (gör inget om de är en liten bit ifrån)
f1 hotelet e skabbigt enligt mig. finns knappt sämre. finns inte ens personal på nätterna o vi fick skitiga lakan osv där
Som sagt, man får ju välja standarden själv
Det finns ju gott om hotell i city, finns ett litet bortanför den stora busshållsplatsen (kommer fan inte på namnet) men när vi var ett gäng å bada () så fördrev vi tiden där med att dricka öl och spela biljard innan tåget skulle avgå.
Trevlig personal och priserna var helt okej + att åker man buss ut till mässan så har du ca 70m till busshållsplatsen från hotellet.
INTE IBIS HOTEL! Det är snarare ett vandrarhem! Fasaden har mögglat små rum med 3kanaler på tvn om du inte betalar extra! Jag hittade en snus i sängen när jag kom till rummet! Möggel i duchen! Ett jävla träskområde som utsikt och frukost kostar extra.... Aldrig mer