2968
Sök

pliser på garaget

42 Inlägg
4 juni 2006
Trådstartare
hade vart kul o se om de fanns några poliser som va medlemmar på garaget

bitter besserwisser
644 Inlägg
4 juni 2006
det måste det finnas

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

8 156 Inlägg
4 juni 2006
Det vore underligt annars. Det måste ju finnas bilintresserade poliser också?
Jag har funderat på att söka till Polishögskolan. Dom kan behöva lite bra folk inom kåren.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

1 417 Inlägg
4 juni 2006
hehe, bra argument Phaetoon smile

42 Inlägg
4 juni 2006
Trådstartare
om inte annat så kan polisen behöva folk som kan köra bil ordentligt,  sätt 4 p bilar i diket sista månaden

671 Inlägg
4 juni 2006

Wankel
1 080 Inlägg
4 juni 2006
Phaetoon skrev:
Jag har funderat på att söka till Polishögskolan. Dom kan behöva lite bra folk inom kåren.

tyvärr verkar det som att så fort en person får på sej en polisuniform så blir dom svin...hoppas du blir ett undantag tongue

MDS Västerås

8 156 Inlägg
5 juni 2006
StiFf skrev:
Phaetoon skrev:

tyvärr verkar det som att så fort en person får på sej en polisuniform så blir dom svin...hoppas du blir ett undantag tongue

Så illa hoppas jag inte att jag blir. Om jag skulle bli trafikpolis så skulle jag troligen stoppa en massa fortkörare med stylade bilar och skrämma upp dom rejält. Sen låta dom åka iväg utan böter, fastän dom kanske begått en mindre förseelse. Lite kul måste väl ändå ha som polis?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
5 juni 2006

Bmw osv..

Wankel
1 080 Inlägg
5 juni 2006
Phaetoon skrev:
StiFf skrev:
Phaetoon skrev:

Så illa hoppas jag inte att jag blir. Om jag skulle bli trafikpolis så skulle jag troligen stoppa en massa fortkörare med stylade bilar och skrämma upp dom rejält. Sen låta dom åka iväg utan böter, fastän dom kanske begått en mindre förseelse. Lite kul måste väl ändå ha som polis?

hehe självklart älskar jag också att jävlas lite med folk, men syftar på dom som går för långt..t.ex snutarna som gör razzior på bilträffar och förstör bilarna och gör allt för att sätta dit folk med stylade bilar

MDS Västerås

44 Inlägg
5 juni 2006
Även jag har funderat på att bli polis, eller jag ska det, oavsett hur mycket ovänner jag får!

Sök