3750
Sök

Händiga fruntimmer får inga karlar...

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Ras_J skrev:
När frugan pluggat klart förväntar jag mig nästan att bli försörjd för då är det min tur att sitta och ljuga i skolan! tongue
Hade hon lagat bilen åt mig och hållit den i ordning så hade hon fan ALDRIG behövt städa! lol
Mat kräver jag aldrig av en kvinna att hon skall laga då jag helst gör det själv! wink

Och om killarna lämnar dig för att du är duktig på saker så var de nog ändå inget att ha!

Fast just nu känns det som om jag inget är att ha.  sad

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Bullet--- skrev:
Skulle fan finnas fler tjejer som dig, tyvärr finns det många idioter som inte tål att tjejen meckar eller tjänar mer.lol

Ja, jag tycks falla för idioter.  Livet suger.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
alliallo skrev:
Livet suger.

Man ska inte stressa! Det är inte bra för hälsan!

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Kort om mig.
Runt 35 år. Singen såklart. Två barn. Kör skördare i Tyskland varannan vecka. Jag har 4 äldre bröder som jag hängde med i garaget. Det skiljer 10 år mellan mig och min yngsta bror. Bor själv i ett eget hus på landet Pappa är rörmockare och har lärt mig allt om pannor och värme.  Ena brossan är snickare som jag hjälper ibland när tid finns på hans firam. Bror nr två är elektiker som jag har lärt mig massor av. Min tredje bror har grävmaskin. Givetvis så har jag kört den med. Min fjärde bror är revisor. Det har jag inte ängnat en sekund åt. Han får en bunt papper av mig en gång per år.  smile

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
alliallo skrev:
Livet suger.

Man ska inte stressa! Det är inte bra för hälsan!

Jag stressar absolut inte. Men känner mig väldigt uppgiven just nu. Jag duger inte som jag är.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
alliallo skrev:
Jag har 4 äldre bröder som jag hängde med i garaget.

Det säger ju allt! Du ska leta efter en kille med 4 äldre systrar! +/- typ...

alliallo skrev:
Kör skördare i Tyskland varannan vecka.

Finns det skog i Tyskland!?!?! lol (kunde inte låta bli)

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Jag kan väl inte skriva det i min profil. "Söker dig som har fyra systrar eller mera"
Ja, tyvärr så finns det skog i Tyskland.

Roos
8 april 2010
alliallo skrev:
Kort om mig.
Runt 35 år. Singen såklart. Två barn. Kör skördare i Tyskland varannan vecka. Jag har 4 äldre bröder som jag hängde med i garaget. Det skiljer 10 år mellan mig och min yngsta bror. Bor själv i ett eget hus på landet Pappa är rörmockare och har lärt mig allt om pannor och värme.  Ena brossan är snickare som jag hjälper ibland när tid finns på hans firam. Bror nr två är elektiker som jag har lärt mig massor av. Min tredje bror har grävmaskin. Givetvis så har jag kört den med. Min fjärde bror är revisor. Det har jag inte ängnat en sekund åt. Han får en bunt papper av mig en gång per år.  smile

Lägg ut en kontaktannons på lovematch eller någe annat skit istället. Här lär du inte hitta någe iaf.

Musiker
472 Inlägg
8 april 2010
alliallo skrev:

Och de fjorton hektaren har de äntligen bestämt sig för att såga ner! lol

Jag åker hellre för fett än för magert.
Gäller motorer såväl som kvinnor!
;)

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Roos skrev:
alliallo skrev:
Kort om mig.

Lägg ut en kontaktannons på lovematch eller någe annat skit istället. Här lär du inte hitta någe iaf.

Jag letar inte här heller. Försöker bara finna vad det är som skrämmer bort alla fina killar.

Musiker
472 Inlägg
8 april 2010
Roos skrev:
alliallo skrev:
Kort om mig.

Nä det har jag också svårt att tänka mig...

;)

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Ras_J skrev:
alliallo skrev:

Och de fjorton hektaren har de äntligen bestämt sig för att såga ner! lol

Vi tar hand om stormfällda träd.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
Roos skrev:

Dock får du räkna med mycket skitsnack...

alliallo skrev:
Jag kan väl inte skriva det i min profil. "Söker dig som har fyra systrar eller mera"

Varför inte?

...Söker dig som har fyra systrar eller mera eller tumme mitt i handen...

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Ras_J skrev:
Roos skrev:
alliallo skrev:
Kort om mig.

Nä det har jag också svårt att tänka mig...

Tråkigt att ni ska se detta som en kontaktannons. Ville bara förklara lite hur det ser ut på det stora hela.  sad

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Grabber skrev:
Roos skrev:

Dock får du räkna med mycket skitsnack...

alliallo skrev:

Varför inte?

Det låter ju elakt.

4 005 Inlägg
8 april 2010
Okay, får se om psykologikurserna kan leta sig fram nu då wink

Så kortfattat då!

Läs boken "Män är från Mars, Kvinnor är från Venus" Finns på bokus.
Då kommer du bland annat förstå skillnaderna mellan de två könen och hur ser olika på saker och ting. Att män älskar att ta på sig fixarkepsen och lösa problem när ngn tjej frågar och att de hatar att få lösningar kastade på sig.

Du beskriver att killarna rymmer, dags att reflektera och analysera. Varför tror du det?  Vad tror du var det mest avgörande?

Som du beskriver det så är det din händighet och ditt bekräftelsesökande som är huvudproblemet. Förmodligen har du fått de båda delarna från dina bröder och familj som du själv beskriver men det är väl kanske inte så balanserat.

Jag tycker verkligen att du borde köpa på dig lite böcker om psykologi. Även grund Psykologi för Gymnasiet A är en bra bok.

Inte förräns du har förstått dig på dina brister kan du ta del av dina fördelar!

Kan väl även vara bra att tona ner dina mindre önskvärda delar i början när du träffar någon.

Tjao, lite tips iaf.

Jag är även öppen för flera kärleksfrågor på garaget.org. hahahahaha
Senast redigerat av linuslinje (8 april 2010)

Musiker
472 Inlägg
8 april 2010
Grabber skrev:

Antar att du inte tycker det är speciellt upphetsande med en "tummen mitt i handen-karl" med homofil-stajl, utan att du behöver någon som har ett fungerande hjärnkontor helt enkelt. Sedan är det nog rätt viktigt att man klarar av att "släppa in" varandra på varandras områden också även om resultatet kanske inte alltid blir det bästa. Han kanske VILL försöka laga motorsågen även om du råkar vara bättre på just det...

;)

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Linuslinje. Jag förstår vart du vill komma. Men då är ju jag inte jag längre.

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
8 april 2010
"Alla vi mer eller mindre har suttit i samma båt....
Jag själv har ramlat av båten några gånger men kunde inte drunkna i fred för det var nån j@vel i båten som kastade gummi ringen (eller vad det nu heter) men ingen kastade sig efter mig.
Så jag fick bita i det sura äpplet i tron att den blir söt senare.
O när jag såg ljuset i mörker så visade det sig vara en cyklist som skulle vidare...
Efter mycket men o om visade det sig att livet är inte så brutalt, det var bara jag som gick mot strömmen!"

Avstängd
61 Inlägg
8 april 2010
Trådstartare
Ras_J skrev:
Grabber skrev:

Antar att du inte tycker det är speciellt upphetsande med en "tummen mitt i handen-karl" med homofil-stajl, utan att du behöver någon som har ett fungerande hjärnkontor helt enkelt. Sedan är det nog rätt viktigt att man klarar av att "släppa in" varandra på varandras områden också även om resultatet kanske inte alltid blir det bästa. Han kanske VILL försöka laga motorsågen även om du råkar vara bättre på just det...

Jo, men jag vill inte ha växellådsolja i sågen.sad

Sök