2574
Sök

Angående: YstadTräffen Fredagar kl.20 Världens Ände

1 464 Inlägg
29 april 2010
Owla skrev:
Snacka om att lägga upp den sidan som "folket vill höra". Som MrJam sa tidigare, efter rondellen kunde man accepterat tex felaktig ljuskombination, parkering på trottoar osv? Vad gäller EGENTLIGEN här? För jag är inte sugen på att åka ner till ystadträffen och sen bli bötfälld för att jag parkerat felaktigt.... Har någon råkat ut för detta?

Är också intresserade av att veta hur många som råkat ut för vad. Vad jag vet har iallafall ingen fått p-böter?! Jag kan återigen inte gå i god för att det är ok med felaktig (olaglig) belysning. Däremot var konsensus mellan mig och kommun/polis att parkering var OK såvida att denna sköttes bra.

Och om man jämför med parkeringen till Bo Ohlsson i Tomelilla (Hej!) en lördag, så parkerar vi mer vackert än när filharmonikerna drar igång värsta symfonin under ledning av Sakari Oramo.

Jag har iallafall för avsikt att ta tag i detta återigen inom närmsta veckan, så skicka mer än gärna ett pm (för att inte klogga upp tråden helt) eller en signal på mobilen om det är något speciellt utöver redan diskuterats som ska nämnas/önskas/sägas/tyckas till om.

Ris som ros givetvis. Jag vill inte på något sätt få folk att tro att jag "är något" som nån tydligen har antytt i media. Jag bara känner att jag bryr mig och att nån troligtvis redan har mitt namn på en post-it note. Har nån annan en kontakt eller vill köra sitt race så be my guest. cool

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)

212 Inlägg
29 april 2010
MrJAM skrev:
Owla skrev:
Snacka om att lägga upp den sidan som "folket vill höra". Som MrJam sa tidigare, efter rondellen kunde man accepterat tex felaktig ljuskombination, parkering på trottoar osv? Vad gäller EGENTLIGEN här? För jag är inte sugen på att åka ner till ystadträffen och sen bli bötfälld för att jag parkerat felaktigt.... Har någon råkat ut för detta?

Är också intresserade av att veta hur många som råkat ut för vad. Vad jag vet har iallafall ingen fått p-böter?! Jag kan återigen inte gå i god för att det är ok med felaktig (olaglig) belysning. Däremot var konsensus mellan mig och kommun/polis att parkering var OK såvida att denna sköttes bra.

Och om man jämför med parkeringen till Bo Ohlsson i Tomelilla (Hej!) en lördag, så parkerar vi mer vackert än när filharmonikerna drar igång värsta symfonin under ledning av Sakari Oramo.

Jag har iallafall för avsikt att ta tag i detta återigen inom närmsta veckan, så skicka mer än gärna ett pm (för att inte klogga upp tråden helt) eller en signal på mobilen om det är något speciellt utöver redan diskuterats som ska nämnas/önskas/sägas/tyckas till om.

Ris som ros givetvis. Jag vill inte på något sätt få folk att tro att jag "är något" som nån tydligen har antytt i media. Jag bara känner att jag bryr mig och att nån troligtvis redan har mitt namn på en post-it note. Har nån annan en kontakt eller vill köra sitt race så be my guest. cool

aja nu ska du inte vara blyger! det du gör e guld värt! sen är det ju lika bra att du fortsätter eftersom att du redan skapat dig lite kontakter! så länge du har ork och tid att fortsätta tror jag nog att vi ska ta och vara glada för det du gör! d e iaf jag! smile massor med cred från mig till dig för det du gör!!

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

Pro Painter
449 Inlägg
29 april 2010
MrJam for President of Ystadtreaffen!!! wink

Skämt åsido så finns de flera som lobbar för att TRÄFFEN ska fungera...

Alla ni är grymt uppskattade! wink

/Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

18 Inlägg
29 april 2010
Jill skrev:
T55GTR skrev:
1. Andreas79 - Honda Civic Vtec [Fotograferar]
2. Skaneraggaren - Peugeot 206 GTI
3. Cribbster - Volvo V70
4. Hellberg - 240
5. oskar - bmw e36
6. Tubbex mazda 323
7. T55GTR - Skyline R34 GTR
Jag kommer också på fredag! smile

Då är ju hela kvällen gjord tongue wink

Haha, den tackar vi för! wink

@ MrJam

Ja, attans också! Kommer som tur är, fler fredagar! smile

F.d Yrkeschafför. Numera Magister.
154 Inlägg
29 april 2010
Jill skrev:
Gå in nu o RÖSTA på Ewa-Gun "slinta på gaspedalen" Westfords uttalande ... man kan ju inte bli annat än arg med tanke på att dom ljuger i dagspress!
http://www.ystadsallehanda.se/insandare … mlnde.html

Vilken jävla omröstning sen. Alla alternativen kan ju vinklas på olika sätt typ.
Skulle stått i klartext istället vad man röstar på. Jag röstade att jag var arg i alla fall.

Mvh Tomas

212 Inlägg
29 april 2010
Fidde_A4 skrev:

/Fidde

haha absolut finns det väldigt många! alla e såklart väldigt uppskattade! smile hoppas inte ni "andra" kände er utanför nu wink märkte nog det på dig fidde! tongue

NO PAIN NO GAIN!
Kan man gasa för mycket?

1 464 Inlägg
29 april 2010
President, ha! Parlamentariker möjligtvis med tanke på demokrati som statsskick. smile

Oavsett vad man organiserar, träff eller annat, så är det inget utan deltagare som faktiskt har roligt. Det är ju iallafall huvudsaken. Jag tror att vi har (eller iallafall så kommer jag att njuta) en intressant framtid framför oss, oavsett vem som gör vad eller vem som är delaktig i vilket "arrangemang". wink

Pro Painter
449 Inlägg
29 april 2010
JOCKE_ST skrev:
Fidde_A4 skrev:

/Fidde

haha absolut finns det väldigt många! alla e såklart väldigt uppskattade! smile hoppas inte ni "andra" kände er utanför nu wink märkte nog det på dig fidde! tongue

Nej verkligen inte!
Tycker de e bra att folk tar initiativ å håller kontakten med myndigheterna...

Mvh
Fidde

Sveriges första licensierade återförsäljare för Zymöl.
Driver sedan augusti 2011 www.facebook.com/PaintItAB

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
29 april 2010
Trådstartare
Fidde_A4 skrev:
JOCKE_ST skrev:
Fidde_A4 skrev:

/Fidde

Nej verkligen inte!
Tycker de e bra att folk tar initiativ å håller kontakten med myndigheterna...

Mvh
Fidde

+1.
Utan Mr.JAM hade det inte varit någon VÄ eller träff smile

3 968 Inlägg
Audi racing
634 Inlägg
30 april 2010
Andreas79 skrev:
Ses ikväll tongue

dåligt väder idag får se om man tittar förbi med s2`an

4 418 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
Vi kommer .. oavsett väder .. ju blötare desto roligare wink

Audi racing
634 Inlägg
30 april 2010
Jill skrev:
Vi kommer .. oavsett väder .. ju blötare desto roligare wink

hehe okey då får man väl ta och tvätta bilen och komma hehe tongue

3 968 Inlägg
30 april 2010
Vad spelar vädret för roll ? huvudsaken man träffas big_smile va nu inte så kinkiga tongue

751 Inlägg
30 april 2010
MrJAM skrev:
Owla skrev:

Nu får du ta de lite lugnt wink Du vet att polisen försöker stoppa race roll Bättre du tar ett snack o för vår talan, jag som ungdom hade SÄKERLIGEN bara fått ett hånskratt till svar big_smile

1 464 Inlägg
30 april 2010
Owla skrev:
Nu får du ta de lite lugnt wink Du vet att polisen försöker stoppa race roll Bättre du tar ett snack o för vår talan, jag som ungdom hade SÄKERLIGEN bara fått ett hånskratt till svar big_smile

Min herre menar alltså att jag ej är ungdom? wink

91 Inlägg
30 april 2010
blir de nåt ikväll??? jag kommer isf...

4 418 Inlägg
30 april 2010
Trådstartare
milorad skrev:
blir de nåt ikväll??? jag kommer isf...

Absolut!

1. Andreas79 - Honda Civic Vtec [Fotograferar]
2. Skaneraggaren - Peugeot 206 GTI
3. Cribbster - Volvo V70
4. Hellberg - 240 [Fotograferar x 2]
5. oskar - bmw e36
6. Tubbex mazda 323
7. T55GTR - Skyline R34 GTR
8. Sicce - R34:an
9. milorad

Chef
46 Inlägg
30 april 2010
Samåkning från Malmö nån? skittrist o köra själv ju

91 Inlägg
30 april 2010
japp vi åker från malmö, macdonalds jägersro kl 19 samling?

Kommer polisen att vara i ystad ikväll? Vad sägs?

Sök