Owla skrev:
Snacka om att lägga upp den sidan som "folket vill höra". Som MrJam sa tidigare, efter rondellen kunde man accepterat tex felaktig ljuskombination, parkering på trottoar osv? Vad gäller EGENTLIGEN här? För jag är inte sugen på att åka ner till ystadträffen och sen bli bötfälld för att jag parkerat felaktigt.... Har någon råkat ut för detta?
Är också intresserade av att veta hur många som råkat ut för vad. Vad jag vet har iallafall ingen fått p-böter?! Jag kan återigen inte gå i god för att det är ok med felaktig (olaglig) belysning. Däremot var konsensus mellan mig och kommun/polis att parkering var OK såvida att denna sköttes bra.
Och om man jämför med parkeringen till Bo Ohlsson i Tomelilla (Hej!) en lördag, så parkerar vi mer vackert än när filharmonikerna drar igång värsta symfonin under ledning av Sakari Oramo.
Jag har iallafall för avsikt att ta tag i detta återigen inom närmsta veckan, så skicka mer än gärna ett pm (för att inte klogga upp tråden helt) eller en signal på mobilen om det är något speciellt utöver redan diskuterats som ska nämnas/önskas/sägas/tyckas till om.
Ris som ros givetvis. Jag vill inte på något sätt få folk att tro att jag "är något" som nån tydligen har antytt i media. Jag bara känner att jag bryr mig och att nån troligtvis redan har mitt namn på en post-it note. Har nån annan en kontakt eller vill köra sitt race så be my guest.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)