Jänkaren som brände gummi bland bilarna vid staketet till det inhängnade området, vet nån vem det var?
tror det var en charger, men är inte säker, blå eller mörkblå bil med tjocka bakdäck..
Iaf, till den det berör: STANNA HEMMA NÄSTA GÅNG. sprutar du grus på min bil, så kastar jag sten på din.
i övrigt var det trevligt, trist att parkeringen släcktes ned så tidigt.
Hahaha bara för att du skrev kan jag inte hålla mig längre.. Tyckte det var skittöntigt att ni hade en jävla skylt "Team night meet" med era uppradade bilar när det var några helt andra som annordnade. Men det är ju bara jag det.
Som en tidigare medlem skrev från Ns-crew. Vi hade inget med leken vid Max att göra! Skulle faktiskt vilja ge mest creed till polisen som inte var jobbiga och förstörde allt
Härlig träff mycket folk osv Som polaren sa "Det är nog mer bilar på parkeringen nu än när Ikea har öppet" Helt klart lyckat från NS crew Att få dit så pass mycket folk en molnig/regnig lördagkväll helgen innan löning. Helt klart imponerande!
Idioter finns överallt, tur att ingen kom till skada när bmwn lekte i gruset. Får hoppas att bilarna som stog runt om kring inte tog skada.
Skit kul träff, riktigt mycke folk. Är däremot jävligt nyfiken på att veta varför ett visst gäng gick runt och skrev ner reg plåtarna på flertalet bilar (bland annat min) men ljud byggen i men som sedan skyndar därifrån när man kliver ur bilen för att fråga vad dom ska me de till.... Men annars en jävligt trevlig kväll
bara att hålla koll på bilen den närmaste månaden! så dom inte kommer och gör ovälkommna besök i bilen!.. tur att man inte har ljudbygge:P.
Då är man hemma efter en riktigt lyckad kväll Helt otroligt att det kom så många bilar. Tror att det är mer än 400-500 bilar på IKEA/Barkarby så helt klart ett nytt rekord, kul med respons från samtliga träff-deltagare. Redan vid 19.00 kom det bilar till Barkarby och det fylldes på mer och mer. Strax efter halv åtta blev det en bilkö in till själva träffen, helt otroligt alltså. NS-Crew tackar alla som kom, fler träffar blir det under säsongen så håll koll på forumet Tack ska ni ha och ha en fortsatt trevlig kväll
Med vänliga hälsningar.
Team NS-Crew
P.S Bilder från mig läggs upp inatt (om jag orkar) eller imorgon
Senast redigerat av CarpeDiem (18 april 2010)
Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :) Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)
Då är man hemma efter en riktigt lyckad kväll Helt otroligt att det kom så många bilar. Tror att det är mer än 400-500 bilar på IKEA/Barkarby så helt klart ett nytt rekord, kul med respons från samtliga träff-deltagare. Redan vid 19.00 kom det bilar till Barkarby och det fylldes på mer och mer. Strax efter halv åtta blev det en bilkö in till själva träffen, helt otroligt alltså. NS-Crew tackar alla som kom, fler träffar blir det under säsongen så håll koll på forumet Tack ska ni ha och ha en fortsatt trevlig kväll
Med vänliga hälsningar.
Team NS-Crew
P.S Bilder från mig läggs upp inatt (om jag orkar) eller imorgon
Skit kul träff, riktigt mycke folk. Är däremot jävligt nyfiken på att veta varför ett visst gäng gick runt och skrev ner reg plåtarna på flertalet bilar (bland annat min) men ljud byggen i men som sedan skyndar därifrån när man kliver ur bilen för att fråga vad dom ska me de till.... Men annars en jävligt trevlig kväll
det är sånt där som gör att man lämnar sin ögonsten kvar i garaget och åker i brukisen.... hörde att det var bra uppslutning ikväller...
Jag var där! Men det var så mörkt så jag fick bara hälsa lite snabbt på Galic Andro.
Jag hade verkligen ansträngt mig för att känna igen bilar och försöka knyta det garagetnamn. tji fick jag när man knappt såg bilarna. Det som drog ner träffen var belysningen. Verkligen tråkigt. Men härligt vad många bilar! Det fanns verkligen bilar för alla smaker
Var en sväng förbi brunna och där var det ösregn och två subarus som stod stilla. Åkte till Sveavägen men där var det tomt med. Åkte alla hem eller?
Jättekul att det kom så många Mycke fina bilar och härligt folk. Bra jobbat arrangörerna! Slösade upp mitt nya högra bakdäck på denna kvällen (tur att diff-axeln har rasat)
Grym kväll, synd att regnet kom =/ och att folk tilllåter att folk får göra vad dom vill där, såg ingen bmw snubbe som höll på dock. Annars hade ja satt stopp på det.