3765
Sök

ägarbevis genom bild?

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 juni 2006
nyss var det din pojkvän som hade köpt den , och nu hans ex? varför skulle hans ex köpa mclaren till dig? :S

733 Inlägg
8 juni 2006
Trådstartare
Mr_Jetta skrev:
nyss var det din pojkvän som hade köpt den , och nu hans ex? varför skulle hans ex köpa mclaren till dig? :S

de vet inte ja heller... =/ har snackat me henne ganska mkt o hon gillar mig.. asså, mer än som vän. hon e Bi. hon tycker om mig. tror de e lite därför... o sen vet ja inte varför sja skulle få den.. men aa.

This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.

Yamaha R1 Turbo ;)
255 Inlägg
8 juni 2006
haha fy fan , dina bortförklaringar blir bara sjukare och sjukare , ska snacka med chrizz och be han låsa dig från forum !

Vw trimmare
2 995 Inlägg
8 juni 2006
och på sättet du skriver/Beskriver visar att du absolut är för ung för att köra bil "Lixom" hörde det uttrycket senast när 2 14-åriga tjejer stod och smyg rökte......

men men visa bilderna så kan vi snacka sen wink

Gorgilus addictus
4 760 Inlägg
8 juni 2006
Mjo..får vi se bilder så tror vi dig. Men nu...mja..de låter mer som en dröm tycker jag.

Allt för den där jävla hatten!

ingen aning
687 Inlägg
8 juni 2006
THEBADGUY skrev:
Mjo..får vi se bilder så tror vi dig. Men nu...mja..de låter mer som en dröm tycker jag.

en allt för bra dröm....

även zebran har sina fläckar

180 Inlägg
8 juni 2006
volvo_240_tic skrev:
THEBADGUY skrev:

en allt för bra dröm....

Fartygsingenjör
550 Inlägg
8 juni 2006
Här kommer ännu ett bidrag till myttoman VM, En pojkväns EX köper en Mclaren till hans nuvarande flickvän. Det verkar inte särkilt troligt speciellt inte med tanke på att det rör sig om en bil för flera miljoner ^^.

MKIV TT JapSpec
I support the US Marine Corps, Semper Fidelis

Sök