hur visar man med bild/er att man äger en bil?? har blivit ombed att ta bilder på bilen i Gbg och mej, men hur bevisar de att bilen e min?? hur ska man ta bilderna??
This Bitch Bites
Saker porrfilmsproducenter vill få oss att tro;
Nr 16. Dubbel penetrering får kvinnor att le.
hur visar man med bild/er att man äger en bil?? har blivit ombed att ta bilder på bilen i Gbg och mej, men hur bevisar de att bilen e min?? hur ska man ta bilderna??
hmm finns inte mkt du kan bevisa förutom att ta nya egna bilder med dig och bilen på samma .. då det är din egen bil ska inte det vara några problem !!
joo.. de kan ja ju göra.. la ju upp bilen men den blev låst efter typ.. 2 minuter. och de e för att de e en väldigt dyr bil de e ju en McLaren F1 -94... så lixom.. me tanke på va den kostar så.
men ska ställa upp den framför liseberg, då ser man iaf att den e i Göteborg ;D
This Bitch Bites
joo.. de kan ja ju göra.. la ju upp bilen men den blev låst efter typ.. 2 minuter. och de e för att de e en väldigt dyr bil de e ju en McLaren F1 -94... så lixom.. me tanke på va den kostar så.
hehe du de va ingen dålig bil förstår att admin vill att du ska bevisa ägandet
hehe du de va ingen dålig bil förstår att admin vill att du ska bevisa ägandet
ja vet!men nu ska den snart vara hemma lördag nästa vecka så jävla nervös
This Bitch Bites
vadå tjata på pappa? betalar min egen bil , lr du kanske menar att jag ska tjata på han för att han ska köpa en? njae han har redan haft porsche 996 Turbo cab innan som gick rätt bra , men för dyr i längden
nä, de fick ja inte.. sa de då för ja inte orkade dra historien om de de e killens ex's som köpt bilen till mig.. men hur låter de lixom? hans ex.. hon ska egentligen inte tycka om mig.. fast denna tjejen köper en något dyr bil till mig..
This Bitch Bites
vadå tjata på pappa? betalar min egen bil , lr du kanske menar att jag ska tjata på han för att han ska köpa en? njae han har redan haft porsche 996 Turbo cab innan som gick rätt bra , men för dyr i längden
hehe kan ja tänka mig men ja tänkte mer om o få leka lite me 355an ja kommer typ bara ha min bil för att kolla på har inte råd me annat fanskapet drar ju 5-6 liter milen o har en tank på 90 liter bilen kommer ruinera mig!
This Bitch Bites
allvarligt talat så tror jag inte att någon kille är så dum som köper en Mclaren F1 till sin flickvän , (som inte ens har körkort) Whiper säker på att du inte lever i en fantasi värld? om vi nu säger att det är sant , vad har din pojkvän för bil då ? maserati Mc12 lr? :S
allvarligt talat så tror jag inte att någon kille är så dum som köper en Mclaren F1 till sin flickvän , (som inte ens har körkort) Whiper säker på att du inte lever i en fantasi värld? om vi nu säger att det är sant , vad har din pojkvän för bil då ? maserati Mc12 lr? :S
nää... ,men ja kan ju säga att han e inte glad att ja fått den bilen. han e snarare asförbannad på sitt ex som köpt den till mig... han låter mig ju inte köra ensam me den, de kommer han inte göra. o nej, ja lever inte i en fantasivärld.. bara för att aj e lite almänt psykad i huvet! *ärligt* men som sagt, han funderar på att köpa ny bil.. han har varit inne på Diablo men får väl se va de blir. men blir de en sån, säger ni då till när ni ser en Diablo, Viper, C5 o en McLaren tsm i sthlm då??
This Bitch Bites