Hej de är så att jag har en volvo 740 turbo -87, bytte motor och lite för en tid sen men hade lite prolem med laddet på den, satte nyss dit en pysventil och de laddar på som fan tills 0,6 då är det något som inte vill hänga med så trycket slår ifrån med en lite smäll i motorn låter de som.
det var en gubbe som skröv med den för att ställa in så den gick gämnare, och han skröv på LMMen, på de stora "kugghjulet" ini den, (LMM med klaff) och jag har hört lite om att är inte LMMen rätt inställd så kan de bli så att den inte orkar med högre ladd. har spänt den lite grann för den var fan sjukt slapp efter att gubben skruvat, och tyckte de gick bättre, men man ska väl hälst inte hålla på med LMMen över huvudtaget. de är ingen som vet hur man spänner den till orginal läge? eller har något annt förslag
Mvh
Senast redigerat av Nyman_ (4 maj 2010)
i will make you a offer, you can't refuse... //Vito Corleone