3716
Sök

Varför gillar inte tjejer volvo240 ?

Avstängd
40 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
Varför gillar inte tjejer volvo240 ?

inte en enda brud jag träffat gillar min volvo hmm fyfan roll

men sånn generellt liksom yikes??? wtf
Senast redigerat av VOLVOSWE240 (4 maj 2010)

37 Inlägg
4 maj 2010
Tycker du helt seriöst att det är konstigt?
In med lite tärningar och bränn ut en bra blandskiva med lite fjortisdunk och Eddie Meduza, sen åker du ner till någon liten håla här i Sverige en fredag eller lördagskväll. Då kan du säkert träffa någon brud som du bjuder på fulöl och köper ut billiga cigg åt. Sen är det väl bara att hoppas på att få ligga. Men då är ett hett tips att du tonar rutorna, exempelvis med biltemas solfilm. Den är bland det billigaste jag vet och folk som kör Volvo 240 brukar ju inte ha den bästa ekonomin.

Varningar: För många..
2 552 Inlägg
4 maj 2010
Vilken åldersgrupp har du träffat? De flesta töserna runt 14-15 har ju en tendens att bli plaskvåt när en Volvo 240 rullar förbi.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
4 maj 2010
och jag som tyckte min bil va det sämsta i sverige när det gällde raggning.

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

Avstängd
40 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
w203 skrev:
Tycker du helt seriöst att det är konstigt?
In med lite tärningar och bränn ut en bra blandskiva med lite fjortisdunk och Eddie Meduza, sen åker du ner till någon liten håla här i Sverige en fredag eller lördagskväll. Då kan du säkert träffa någon brud som du bjuder på fulöl och köper ut billiga cigg åt. Sen är det väl bara att hoppas på att få ligga. Men då är ett hett tips att du tonar rutorna, exempelvis med biltemas solfilm. Den är bland det billigaste jag vet och folk som kör Volvo 240 brukar ju inte ha den bästa ekonomin.

va fan.. skojar du.. tärningar ? verre blir det inte på volvo yikes i norge gillar brudana VÄRKLIGEN inte masse skit å fanskap i bilen..

Kontakt annons kanske?

Man på xx år söker likasinad kvinna som är kåt på kalsongblåa Volvo 240:is av 1979 årsmodell med turbinfälgar wink

hahahahahahhahahahahaah fy fan tongue den är inte kalsongblå.. men grön..

Vilken åldersgrupp har du träffat? De flesta töserna runt 14-15 har ju en tendens att bli plaskvåt när en Volvo 240 rullar förbi.

satan heller yikes INTE under 16 ! :S haha helvette

och jag som tyckte min bil va det sämsta i sverige när det gällde raggning.

Värkar som du just förlorade tronen tongue hahaha

582 Inlägg
4 maj 2010
Tänk efter en gång till... big_smile Det är ju inte sexigaste bilen direkt, hälften tänker nog på pensionärer o resten på "Volvoraggare" när dom ser en... Köp en Ford istället! Då jäklar blir det grejer... Sa jag att jag är 2 barns pappa wink

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

Saabifierad
2 031 Inlägg
4 maj 2010
Volvo 240:s har ett utseende som lockar män (oftast äldre och yngre, inte medelålders), inte kvinnor tongue Däremot som det påtalats i tråden så finns det väl säkert småtjejer i 14 års åldern som blir imponerade, fast å andra sidan så blir dom troligtvis lika imponerade om det kommer en epa-traktor byggd på en Mazda B2000 med världens kortaste flak lol

Miljöpartistisk riksdagspolitiker: På vägen hit denna dag såg jag något sorgligt, jag såg en pingvin som bara låg ner vid sidan av cykelvägen, och jag förstod nästan direkt varför: bensinpriset är ju enbart på 14 kronor.......... Skulle det ligga på 50 kronor idag skulle pingvinen vara uppe och göra det pingviner gör..... Tänk på det kära församling....Tänk på det!

Avstängd
40 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
hahaha måste ha lite humor tongue men endå j*vligt roligt å höra vad folk tycker om min vakkra tändsticksask:D

neifyfan..yikes locka män var inte planen !! hahahaha tongue

1 101 Inlägg
4 maj 2010
Åk till säffle så ska du se att brudarna gillar de!

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet

7 100 Inlägg
4 maj 2010
byt upp dej till en 740 så ska du se.............

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

The one and only ;) Take it or live it :P
327 Inlägg
4 maj 2010
Ursäkta ... Jag bara avgudar Volvo´s 200 serie men framför allt 245 då wink så visst finns det tjejer som gillar 240 big_smile

Fullt ös medvetslös....
VOLVO- a better way of living.
Old Volvo never dies they only go faster.
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.

Avstängd
40 Inlägg
4 maj 2010
Trådstartare
Woojen skrev:

säffle there is ^^ oh yeah big_smile

740 nej.. blir 940 snart ^^ då jävlar big_smile

har roligt.. och ibland tråkigt
461 Inlägg
4 maj 2010
VOLVOSWE240 skrev:
Woojen skrev:

håller med.  åk till Säffle så ska du få se....

An eye for eye only ends up making the whole world blind.

820 Inlägg
4 maj 2010
När jag hade min S60 så gillade tjejerna den av någon knepig anledning men inga som gillar min Audi(nej det var och är självklart olika från person till person, lite ironi), tror inte att man ska generalisera, det finns ju brudar(alltså inte 14-15åriga spritkåta småtjejer) som gillar 240, fast det finns kanske fler som gillar typ Porsche, Ferrari för att dom har "lite" mer feminina linjer, men jag vet inte detta är ju typ en evighetsdebatt tongue
Senast redigerat av Panzar_Audi (4 maj 2010)

Om man säger

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
4 maj 2010
mr_right skrev:
VOLVOSWE240 skrev:
Woojen skrev:

håller med.  åk till Säffle så ska du få se....

Och Sunne... Granntjejen har en 86a. Ingen häck och inte stylad tack och lov. Bara lagom sänkt med tonade rutor.

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
4 maj 2010
Amor_Vincit_Omnia skrev:
Kontakt annons kanske?

Man på xx år söker likasinad kvinna som är kåt på kalsongblåa Volvo 240:is av 1979 årsmodell med turbinfälgar wink

lol

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

8 883 Inlägg
4 maj 2010
Passar nog bättre som blogg.
Det går inte att ha 1 tråd per bilmärke och modell om "Varför gillar inte...."

Fotograf på tierpidag.se

Sök