Grillen skär sig lite med övriga bilen tycker jag, om meningen var att den skulle ha samma färg som bilen Blästra och lackera om torkararmarna!
Ja grillen vart lite misslyckad, men har en svart som jag skall trycka på vilken dag som helst:P
Torkarna skall jag fixa till så småningom, så dom blir svarta o fina igen
Blir ju bra det här !
Tack, kul att du gillar projektet
Då har det hänt lite saker
Började med att hämta detta
Vad kan det vara i? Ja vi öppnar och tittar
Kan det vara en stor-leverans av ägg?
Titta det var inga ägg, det var något som jag väntat på länge
Det vart ju riktigt mysigt på bilen med lite vita blinkers
Nu är jag riktigt nöjd med bilen
En liten bonus bild på baken
Fina ögon han har
Nu börjar den bli riktigt fin
Nu är det bara ett par schyssta fälgar som fattas så är den tipp topp
Den som är observant ser även att jag fått tasg på ett tanklock och skruvat dit.
För övrigt så började det låte konstigt om motorn igår, kollade vad det var och märkte att axeln till vattenpumpen är SKIT glapp... så det var bara att ta från reservdels 900:n som för övrigt är hemdragen nu:P
Hämtade bilen i svärtinge endast 15km härifrån, eftersom att den stått ute i 2 år så hade bromsarna satt sig fram, men bak rullade dom lätt så vi lyfte upp han på en liten Dolly och fraktade hem han
Då var han paketerad och klar på Dollyn
Eftersom att dollyn är obromsad så fixade vi till en LGF skylt i bakrutan så alla ser att det är en saab som dom inte skall köra på XD
Då var det dags att rulla hem med pärlan
Som kompisen sa, nu våldtar dom varandra:P
Han är lite låg i bak, men det var bra stötdämpare så det skrapade inte i en enda gång
Kanske ser lite ostadigt ut, men den var faktiskt riktigt stadig och bra, jobbiga var ju att få upp bilen så högt i fram när man bara hade en garagedomkraft a'la biltema som knappt lyfter alls:P
Så det är typ vad som hänt idag...
Over and out!