"en bil utan stereo är som en cykel utan trampor"
evilaudio skrev:ska få ner vikten på bilen å kanske testa lite annat.
Putteliten skrev:evilaudio skrev:ska få ner vikten på bilen å kanske testa lite annat.Kan det bli mera Faital Pro kanske?
evilaudio skrev:Putteliten skrev:evilaudio skrev:ska få ner vikten på bilen å kanske testa lite annat.Kan det bli mera Faital Pro kanske?inte bestämmt ännu vet bara att jag måste få ner vikten å strömförbrukningen.
Putteliten skrev:evilaudio skrev:Putteliten skrev:Kan det bli mera Faital Pro kanske?inte bestämmt ännu vet bara att jag måste få ner vikten å strömförbrukningen.Okej, blir ett par lättdrivna högtalare alltså?
evilaudio skrev:Putteliten skrev:Kan det bli mera Faital Pro kanske?inte bestämmt ännu vet bara att jag måste få ner vikten å strömförbrukningen.
Putteliten skrev:Kan det bli mera Faital Pro kanske?
Noiseprojekt skrev:_DamnIt skrev:Behöver inte den en enorm låda? För tror jag kan klämma in runt 50l Dock vill jag beställa typ igår! Om du hade läst mer på sidan.. "Rek låda 50L portad med 4" rör"
_DamnIt skrev:Behöver inte den en enorm låda? För tror jag kan klämma in runt 50l Dock vill jag beställa typ igår!
evilaudio skrev:nu är det mesta i seaten ur plockat så nu finns de lite smått å gott till salu
Putteliten skrev:Du e ju inte klok nånstans jue! Skulle inte den få gå en säsong till?
ekelund88 skrev:evilaudio skrev:nu är det mesta i seaten ur plockat så nu finns de lite smått å gott till salu vad har du ?
Lina- skrev:Var kul se/höra bilen på vallåkraträffen. Tänkt ha ännu värre ljud i bilen nästa år?
evilaudio skrev:Lina- skrev:Var kul se/höra bilen på vallåkraträffen. Tänkt ha ännu värre ljud i bilen nästa år?tanken är att få ner vikten å även få ner strömförbrukningen men man får väl se hur de slutar :-)
Antonicracing skrev:evilaudio skrev:Lina- skrev:Var kul se/höra bilen på vallåkraträffen. Tänkt ha ännu värre ljud i bilen nästa år?tanken är att få ner vikten å även få ner strömförbrukningen men man får väl se hur de slutar :-)Att jag tänker så är ju ganska naturligt för 2013 men du?
evilaudio skrev:Antonicracing skrev:evilaudio skrev:tanken är att få ner vikten å även få ner strömförbrukningen men man får väl se hur de slutar :-)Att jag tänker så är ju ganska naturligt för 2013 men du?bilen väger på tok för mycke samt att strömmen inte räcker till alla steg.
Antonicracing skrev:evilaudio skrev:tanken är att få ner vikten å även få ner strömförbrukningen men man får väl se hur de slutar :-)Att jag tänker så är ju ganska naturligt för 2013 men du?
evilaudio skrev:tanken är att få ner vikten å även få ner strömförbrukningen men man får väl se hur de slutar :-)
jacksparrow skrev:evilaudio skrev:Antonicracing skrev:Att jag tänker så är ju ganska naturligt för 2013 men du?bilen väger på tok för mycke samt att strömmen inte räcker till alla steg.fler batterier
evilaudio skrev:Antonicracing skrev:Att jag tänker så är ju ganska naturligt för 2013 men du?bilen väger på tok för mycke samt att strömmen inte räcker till alla steg.
Antonicracing skrev:Att jag tänker så är ju ganska naturligt för 2013 men du?