3289
Sök

Chevrolet baklysen ? hjälp!

99 Inlägg
29 maj 2010
Trådstartare
Hallå, har sökt på google och forumet, men hittar inte nån bra sida med delar till chevrolet 1500 silverado, jo några men då är det till dem nyare modellerna, jag söker till en -95:a.
Jag behöver baklysen och kanske lite småsaker.

Är det någon som sitter inne med en bra sida ? får gärna vara från sverige, men det går bra med sidor från andra sidan pölen också, gärna sådana som ni provat själv.

Om det finns nån tråd på forumet med samma frågor så ber jag om ursäkt. /fagervall

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
29 maj 2010
fagervall skrev:
Hallå, har sökt på google och forumet, men hittar inte nån bra sida med delar till chevrolet 1500 silverado, jo några men då är det till dem nyare modellerna, jag söker till en -95:a.
Jag behöver baklysen och kanske lite småsaker.

Är det någon som sitter inne med en bra sida ? får gärna vara från sverige, men det går bra med sidor från andra sidan pölen också, gärna sådana som ni provat själv.

Om det finns nån tråd på forumet med samma frågor så ber jag om ursäkt. /fagervall

Kolla med Trucker http://estore.e-butik.se/ Köpte nyss poitionsljus uppe på taket till min Hillbillietruck där. Annars finns ju det mesta på e-bay till mycket vettigare priser än i Sverige.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

99 Inlägg
30 maj 2010
Trådstartare
Tack för länkarna, ska ta och kika igenom ebay smile

99 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Ingen som har nån bra sida från utlandet ? verkar inte finnas mycket delar på dem svenska sidorna.

Egen företagare Bilbygge & Chassie-teknik
1 594 Inlägg
5 juni 2010
fagervall skrev:
Ingen som har nån bra sida från utlandet ? verkar inte finnas mycket delar på dem svenska sidorna.

Vimlar av återförsäljare på E-bay i fråga om ljus till chevatruckar. Köpte vita sidoblinkersar till min -88 för under 400 spänn och då följde det med en sats oranga oxå. Bara att söka.

Varför bara en bil när man ha flera...
Mest roddar & jänkare i verkstan,
men även en å annan Saab

99 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
hittat en massa men förstår mig inte riktigt på ebay och hur man får reda på vad slutsumman blir hmm om någon har lust att berätta för mig så skicka gärna ett pm.

Eliminator
1 441 Inlägg
5 juni 2010
fagervall skrev:
hittat en massa men förstår mig inte riktigt på ebay och hur man får reda på vad slutsumman blir hmm om någon har lust att berätta för mig så skicka gärna ett pm.

Kolla först i annonsen på ebay om de levererar utomlands (shipping & payments).
Då kan man ibland kolla direkt vad frakten blir genom att välja Sweden i draglisten, är detta inte möjligt får du messa o fråga om frakten. Likaså så står inte alltid om de fraktar utomlands, men ibland gör de det om man frågar.

Totalpriset blir om du räknar ihop varans pris + fraktpris x aktuell dollarkurs x tull 5% (1.05) x moms 25% (1.25) samt att det tillkommer nån hundring i adm. avgift hos svensk speditör ( tex dhl).

/Tommy.
Senast redigerat av Sokrates (5 juni 2010)

Visst är det tillverkat bilar efter 1973, men vem bryr sig?
"Horsepower sells cars, torque wins races"/ Carroll Shelby
Anyone can restore a Classic, but it takes a Real Man to cut one up!
You can make anything dance if you throw enough money at it, even a Windsor.

99 Inlägg
5 juni 2010
Trådstartare
Tack för svaren, och tack Tommy för beskrivningen smile

14 Inlägg
7 juli 2010
Kika på www.trucker.se , dom har allt möjligt.
Om dom inte har det du söker kan dom säkert hjälpa dig hitta det nån annanstans!

Sök