3601
Sök

Inför: StreetBlock Meet. Sveriges närmaste träff "ENKÖPING" Lördagen den 19 JUNI KL.20.00

Egenföretagare
2 496 Inlägg
15 juni 2010
FreddeK skrev:
tsdi skrev:
CarpeDiem skrev:

Tar du S4:an till träffen big_smile

Haha nej det blir nog M5an smile

bra det! en m5 är fan så mycket brutalare än en s4=) eller hur carpemannen?

Haha ja du hade den ju i baken nyss så wink

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

31 Inlägg
15 juni 2010
Vi kommer ett gäng från västerås!smile

FreddeK
15 juni 2010
Quartermile-man skrev:
Ta gröna astran så slipper du bläster!!! Vet precis hur det kommer bli,kommer med COMBON! inte sååå rädd om den ;-)
Opelracing skrev:
Ja kommer den här gången smile  va inte hemma sist ju,..

jag ska inte ens på den här bonnträffen pga förra gången...man får ett försök och sen by by=)

821 Inlägg
16 juni 2010
Denna gång så ska det inte bli något bööörn på parkeringen (finns en fin raksträcka ju vid ÖoB. "nackskott" på dom som trots allt gör detta. eller att alla får ställa sig på sidan av den bilen och bööörna wink Behöver man inte slipa ner bilen om den ändå ska på lack osv wink

25 Inlägg
16 juni 2010
Kommer kanske upp om jag kan det.
Meddelar det i på fredag.

221 Inlägg
16 juni 2010
Trådstartare
sengstr skrev:
Denna gång så ska det inte bli något bööörn på parkeringen (finns en fin raksträcka ju vid ÖoB. "nackskott" på dom som trots allt gör detta. eller att alla får ställa sig på sidan av den bilen och bööörna wink Behöver man inte slipa ner bilen om den ändå ska på lack osv wink

Helt rätt!!! Förra gången skrik, denna gång mission wink

JDM
Ya hurr'd!!

5 Inlägg
16 juni 2010
Är det bara en träff? Eller kommer det bli street också?

RS'are
125 Inlägg
16 juni 2010
Blir nog lite *efterfest* den här gången me tror ja smile Me tanke på hur lyckat det va förra gången smile

Diesel all the way!

221 Inlägg
16 juni 2010
Trådstartare
Adde-Karlsson skrev:
Det ser ut att bli bra väder på lördag..  Men jag tar det säkra före det osäkra och kopplar båtkärran och båten efter bilen utifall de blir syndaflod smile

Haha skön skön!! Ska nog göra det jag me, dra ner till hamnen och baxa räddningsbåten som finns där hahhaa.. Måste ju rädda alla på träffen...

JDM
Ya hurr'd!!

German Engineering
9 083 Inlägg
16 juni 2010
TTScarface skrev:
Adde-Karlsson skrev:
Det ser ut att bli bra väder på lördag..  Men jag tar det säkra före det osäkra och kopplar båtkärran och båten efter bilen utifall de blir syndaflod smile

Haha skön skön!! Ska nog göra det jag me, dra ner till hamnen och baxa räddningsbåten som finns där hahhaa.. Måste ju rädda alla på träffen...

lollollol

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Egenföretagare
2 496 Inlägg
16 juni 2010
Roos skrev:
FreddeK skrev:
bra det! en m5 är fan så mycket brutalare än en s4=) eller hur carpemannen?

Killen har en ram och ni sitter och disskuterar om vad som är brutalast, M5/S4.  lolroll

Haha hade RAM'n på förra träffen. Men den är inte så kul å ha med...Av någon anledning. Inte så mycket å kolla på typ smile

www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal

Roos
17 juni 2010
tsdi skrev:
Haha hade RAM'n på förra träffen. Men den är inte så kul å ha med...Av någon anledning. Inte så mycket å kolla på typ smile

Är ju massor att se på. Bara att folk är för dumma för sitt egna bästa så dom inser det inte.. lol

5 Inlägg
17 juni 2010
Jag Kommer !

37 Inlägg
17 juni 2010
Nu jeeeevlar har jag hängt på fiiiina bööööörn däck på Combon!!! Här ska läggas lakrits...lol
Nääää då,blir väl Nürburgringen,men är sugen på att "Golfa"lite på efterfesten så vi får väl se! Blir säääkert nice det här...
TTScarface skrev:
sengstr skrev:

Helt rätt!!! Förra gången skrik, denna gång mission wink

58 Inlägg
17 juni 2010
Det vore kul om du kom med golfen, skulle vara najs att se den IRL. big_smile

221 Inlägg
17 juni 2010
Trådstartare
Nu e det 2 dagar kvar gott folk. Samla in mer om ni kan så gör vi detta till en av dom bästa träffarna denna sommar smile
Senast redigerat av TTScarface (17 juni 2010)

JDM
Ya hurr'd!!

German Engineering
9 083 Inlägg
17 juni 2010
TTScarface skrev:
Nu e det 2 dagar kvar gott folk. Samla in mer om ni kan så gör vi detta till en av dom bästa träffarna denna sommar smile

På lördag smäller det big_smile Kommer bli riktigt kul, som vanligt tar jag med mig kamera och stativ smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

Fordonstekniker
1 740 Inlägg
17 juni 2010
Får se om polarn jag sist åkte med kommer åka dit. Och jag själv kan ej komma i egen bil, växellådshaveri.

Lev livet, det kan ta slut fort

Finntrollet
640 Inlägg
17 juni 2010
får se om jag dyker upp. smile

Jo vars.

221 Inlägg
18 juni 2010
Trådstartare
klart alla dyker upp wink Det kommer bli en hel grym kväll .... wink

JDM
Ya hurr'd!!