hej har 2 stycken bilar ute på annons o det är helt dött. ingen som ringer eller mailar. förra sommaren var det jätte lätt o få sålt eller bytt bort bil. är det nån mer som upplever att det är svår sålt nu? för det är ju en v70 2.5d o en toyota 4 runner så är väll inte enligt mig några svår sålda bilar direkt. mvh
ha lite tålamod!har min mazda ute jag med,där har de hört av sej folk.fast bara såna som säger att dom ska komma dagen efter fast dom alldrig gör de.....
hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
ja man får väll smörja sig me lite tålamod helt enkelt. men skulle behöva bli av me v70 in för den får inte dra husvagnen. för den får dra 40 kilo för lite på b kort. surt som fan
ja man får väll smörja sig me lite tålamod helt enkelt. men skulle behöva bli av me v70 in för den får inte dra husvagnen. för den får dra 40 kilo för lite på b kort. surt som fan
Om du inte får bilen såld kanske det kan vara billigare att ta BE än att ge bort den och lägga pengar på en annan bil?
"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.
Tycker det är lättsålt jag. La ut min volvo på blocket 11 en söndag, 30 min senare kom första å kolla. Vid 6på kvällen var den borta. Ingen pruta heller. Var säkert 20pers som ringde på 6timmar:)
Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.
Det är lite fel säsong att sälja bil med semester nära inpå. Kanske inte det första dom tänker på att köpa bil just nu. Men när jag sålt bil så har det ibland varit helt dött. Då har jag tagit lite nya kort, sänkt priset en aning och lagt ut igen, så har dom nästan alltid blivit sålda ganska fort.
Länka dina annonser så kan du få lite tips på förbättring kanske. Folk dissar flummiga annonser, med kort eller otydlig info... Att du framstår som en seriös och trevlig kille ökar chanserna enormt att få sålt! Så länka så får vi se!