3580
Sök

Baselement på olika sidor av låda

243 Inlägg
12 juni 2010
Trådstartare
Har precis byggt en låda till V70:n o i den ska jag ha 4 st infinity 12:or.. saken e den att det blir förbannat tajt med 4 basar samt 4 portar på ovansidan, funkar inte att sätta dom spelandes bakåt heller

Min fråga då är om jag kan montera så att 2 basar samt 2 portar spelar uppåt och 2 basar samt 2 portar bakåt? eller blir de fel?
Senast redigerat av Lindmark_89 (12 juni 2010)

Friskt satsat, hälften vunnet;)

Osponsrad
1 631 Inlägg
12 juni 2010
Jag tror jag fattar hur du menar.. och hur det kommer låta beror ju på låda och och vilka du sätter hur, alltså hur du sätter dom. Testa dig fram, så gjorde jag.. blev bra tryck tillslut med två basar på toppen och två bak mot bakluckan. Detta va iofs i en 745:a men det dönade på ordentligt. Lycka till

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)

243 Inlägg
12 juni 2010
Trådstartare
BudgetDunkaren skrev:
Jag tror jag fattar hur du menar.. och hur det kommer låta beror ju på låda och och vilka du sätter hur, alltså hur du sätter dom. Testa dig fram, så gjorde jag.. blev bra tryck tillslut med två basar på toppen och två bak mot bakluckan. Detta va iofs i en 745:a men det dönade på ordentligt. Lycka till

Va ute oh måttade in allt nu oh de får plats med allt på ovansidan=)

Dock får jag troligen kapa ut en baffel till oh köra med dublla 22 skivor=)..blir lite klent annars

4 693 Inlägg
12 juni 2010
Dubbla 22mm är inte fel med 4 st 12", det går nog åt wink

Men visst kan du ha dom på olika sidor om du känner för det

Uppåt och bakåt funkar

Booyakasha!

243 Inlägg
12 juni 2010
Trådstartare
Softis skrev:
Dubbla 22mm är inte fel med 4 st 12", det går nog åt wink

Men visst kan du ha dom på olika sidor om du känner för det

Uppåt och bakåt funkar

okej, då vet jag de=), man lär sig alltid nåt nytt;)

Dock så kör jag nor med alla på ovansidan då det ser snyggast ut=)

Sök