Nu är det dags att köra streetrace i eskilstuna på Fabriksgatan, vi smyger igång med första racet den 4 juli. Kostnad för förare är endast försäkring på 150kr för engångslicens eller 350kr för helårslicens. Hoppas på många fräna bilar och bra väder.
På plats kommer det finnas tidtagning med gran och PA-system med speaker
Gå in på Landracing.se och läs angående regler och anmälan.
Vi kommer köra två stegar en med gatdäck och en med övrigt!
OBS! INGET KRAV PÅ BESIKTNING AV SBP, VI GÖR EN BESIKTNING PÅ PLATS MED VÅRA ENKLA REGLER.
Frågor kan besvaras i denna tråd eller via pm. Det går också bra att maila Glenn på info@landracing.se
Ändrar rubrikens prefix till "angående" då "inför" bättre lämpar sig för större evenemang och rubriken i övrigt ej uppfyller de krav som ställs på inför-prefixet.
Mvh
"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Hej.tänkte anmäla den grymme men det gick inte utan att betala licens.skickade ett mejl så vi får se om jag blir anmäld ändå.Det står på anmälningssidan att man kan betala licencen på plats,hoppas att det stämmer. mvh Stefan.
Hej Allt fixat tack vare Glenn.Jag har nu anmält den grymme till E-tuna Shootout. Så om den är någon som vill försöka smiska mig eller bara vill se bilen så vet ni var den finns den 4e... hälsningar Stefan.