Kommer ni till rondellen så är ni nästan vid utställningen..rondellen som nämns finns inte ännu så vägen är avstängd men ska öppna i juli Har dom sagt..
det vet man aldrig, å ja skriver inte in några namn innan ja vet hundra men har ca 10 elmia bilar som kommer och 10 stylingbilar som inte varit på elmia men är väl värda att se ändå sen är det ett par st som väntar på att få sina bilar lagade men borde hinna få dom klara... ja kommer göra en lista nästa vecka på dom som ja fått bekräftade
Jag kommer med då om jag har redat ut mitt jävla el fel på bilen:( har hållt på med de i 4 dagar nu och får inte rätt på de men men får väl se har hänt lite grann inne i bilen me nu så får väl se vad ni tycker om den
det gör du rätt i! Pokalerna beställdes idag och ska hämtas på torsdag.. Istället för 15 pokaler så blir det istället 10st större finare pokaler Det kommer delas ut priser till följande: 5st Outstanding car priser 1st Best ICE 1st Best Paint 1st Best Concept 1st Peoples Choice och slutligen en extra stor pokal till Best In Show
Och ja kommer inte bedöma bilarna själv utan det kommer va 2 st domare på plats
Incheckning mellan 10-12 och vill man ha sin bil bedömd och ha chans att vinna pris kostar det 20kr
2009 : 1x12" och ca 1300watt = 142,6 (ESPL Skivan) 2 Första Placeringar
2010 : 153,4 db på Tävling hos Ljudbyggaren i HBG med "Black'n'Blue" www.ljudbyggaren.se
Calibra 4¤4 / Dennis Eclipse / RichiB Opel GT / Christer Renault Clio / Martin Dodge Charger -70 572HK / Mille BMW M6 Cab / Jeton Bmw M3 Cab Schnitzer / Linus Audi S5 / Padde Corvette C5 / Oskar Celica Widebody / "Colle" Bmw widebody motivlack / Nicke "Artyzm" Opel Speedster / Dennis Ford Focus Widebody / Eplamojje Bubbla Viking / Johan Strid Celica / Boban Opel Tigra / Simon
Det är fler som ev kommer men ja har bara skrivit in dom som ja vet kommer.. Ja kopierar listan till första inlägget så kan ni redigera det och fylla på med ert namn
Calibra 4¤4 / Dennis Eclipse / RichiB Opel GT / Christer Renault Clio / Martin Dodge Charger -70 572HK / Mille BMW M6 Cab / Jeton Bmw M3 Cab Schnitzer / Linus Audi S5 / Padde Corvette C5 / Oskar Celica Widebody / "Colle" Bmw widebody motivlack / Nicke "Artyzm" Opel Speedster / Dennis Ford Focus Widebody / Eplamojje Bubbla Viking / Johan Strid Celica / Boban Opel Tigra / Simon Passat/ Henrik Elg
Det är fler som ev kommer men ja har bara skrivit in dom som ja vet kommer.. Ja kopierar listan till första inlägget så kan ni redigera det och fylla på med ert namn
Calibra 4¤4 / Dennis Eclipse / RichiB Opel GT / Christer Renault Clio / Martin Dodge Charger -70 572HK / Mille BMW M6 Cab / Jeton Bmw M3 Cab Schnitzer / Linus Audi S5 / Padde Corvette C5 / Oskar Celica Widebody / "Colle" Bmw widebody motivlack / Nicke "Artyzm" Opel Speedster / Dennis Ford Focus Widebody / Eplamojje Bubbla Viking / Johan Strid Celica / Boban Opel Tigra / Simon v70R awd/krille
satan också.... kollade fel i schemat... det är min jobbehelg... grrrrr så tyvärr måste jag ta bort mig från listan.... jag som såg fram emot detta.
Calibra 4¤4 / Dennis Opel GT / Christer Renault Clio / Martin Dodge Charger -70 572HK / Mille BMW M6 Cab / Jeton Bmw M3 Cab Schnitzer / Linus Audi S5 / Padde Corvette C5 / Oskar Celica Widebody / "Colle" Bmw widebody motivlack / Nicke "Artyzm" Opel Speedster / Dennis Ford Focus Widebody / Eplamojje Bubbla Viking / Johan Strid Celica / Boban Opel Tigra / Simon v70R awd/krille
Calibra 4¤4 / Dennis Opel GT / Christer Renault Clio / Martin Dodge Charger -70 572HK / Mille BMW M6 Cab / Jeton Bmw M3 Cab Schnitzer / Linus Audi S5 / Padde Corvette C5 / Oskar Celica Widebody / "Colle" Bmw widebody motivlack / Nicke "Artyzm" Opel Speedster / Dennis Ford Focus Widebody / Eplamojje Bubbla Viking / Johan Strid Celica / Boban Opel Tigra / Simon v70R awd/krille Volvo 940 Turbo/ Ted Windeborn