2916
Sök

Brusande ljud när jag gasar

30 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
#21
Självklart så är det också jävligt svårt att hitta vart jorden till lampan går. Går inte att komma åt där. Någon som har förslag på vart att jorda på en golf 3?

1 468 Inlägg
19 juni 2010
#22
snoook skrev:
Självklart så är det också jävligt svårt att hitta vart jorden till lampan går. Går inte att komma åt där. Någon som har förslag på vart att jorda på en golf 3?
bästa e juh bulten som sitter till bältet. har du provat med lite mera våld? typ vanlig blocknyckel o en hammare för o få loss? annars finns det juh flera bältesfästen. har du kännt på dom någonting?

smile


30 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
#23
Grejen är ju den att jag kommer inte åt där. Sätet är i vägen först och främst alltså ryggstöden. Sen så där dom två grejerna man klickar i bältet i. Dom två sitter ju så jävla nära varandra så man kommer inte in med nått verktyg emellan där

stRaend
19 juni 2010
#24
snoook skrev:
Grejen är ju den att jag kommer inte åt där. Sätet är i vägen först och främst alltså ryggstöden. Sen så där dom två grejerna man klickar i bältet i. Dom två sitter ju så jävla nära varandra så man kommer inte in med nått verktyg emellan där
ta bort baksätet då? tycker ju att dom som monterat det måste ju kommit åt.. roll

30 Inlägg
19 juni 2010
Trådstartare
#25
Jo jag tycker detsamma. Men har inte en aning om hur jag får bort hela "ryggstödet" visst fan går det att fälla upp och ner. Men inte få bort..


Sök