Tjoo nu var de ett j*vla bra tagsen man skrev här inne men de har hänt en bra del sen sist . har börjat svätsa upp hela Vänster golv och bak och fram börja anrna sig lite tråkigt att de inte funkar att ladda upp bilder ännu men de kommer när de funkar igen
japp nu bå blir de ut i garaget och kapa ut de siata i golven sen slipa rent och svetsa till allt sen måla golvet idag och in med baksäta och stolar hoppas vi på
Tjoo de funkar inte för mig att ladda upp bilder än fatta inte vad som är felet??? men som sagt var hos en polare och då så frågade han om ja behövde lite 850delar ? så kom ja på att den motorn kan man ha gö i amazonen så väntar på ett pris nu sen är gö frågan villken växelåda man ska köra på en BMW eller M90 låda "HJÄLP " och villka bromsar man ska köra på kommer inte på något
Sen nu i helgen den 22 då hämtas en 70 framvagn med skivor äntligen säger ja ,letat som fan efter en... så nu letar man efter en 240bakaxel med
Nästan all rost är borta nu med lite kvar bara nu sen rost fri hoppas ja på ^^ men man hitta alltid något tycker ja....
tjoo hur ska ja göra med växelådan till 850 motorn ja måste gö kapa sprängkåpan på den lådan och sen ta en annan låda och svetsa på det ! Men problemet är gö att 850ins låda är fykantig och bmw lådan mer rund går det att svetsa på något sett så de passa eller hur ska man göra :S
Fan trodde min bil va rostig ja, men jämförelse med denna så har jag ju nästan bara rostfläckar ju :PMen i alla fall trevligt projekt, gillar folk som lägger ner sig på gamla klenoder
Har inte hållt på med å svetsa om svänghjuls kåpor ännu, men skulle du inte kunna göra så att du kapar hörnen lite grann. Och sätter dit ny plåt som är mera avrundade så de passar in bättre mot vxl-lådan. Om du nu förstår hur jag menar.