3810
Sök

Stulen bmw 520

2 Inlägg
29 juni 2010
Trådstartare
om någon ser en röd bmw e3a karossen registreringsnummer rgb571 så kan ni ju säga till mvh micke

Volvo det självklara valet...:)

"Unloaded"
1 557 Inlägg
29 juni 2010
Var i detta avlånga land bor du/fanns bilen från början? Och antar att du menar E34, ej kollat på Transportstyrelsen då jag lider av lathet.

"When innovation meets passion!"

2 982 Inlägg
29 juni 2010
radis skrev:
om någon ser en röd bmw e3a karossen registreringsnummer rgb571 så kan ni ju säga till mvh micke

shit shit shit, en E3a är borta med regnr blablabla....
men fan du vet inte vart? när? hur? attribut?

LYCKA TILL LILLA GUBBEN!
Senast redigerat av Residence (29 juni 2010)

2 982 Inlägg
29 juni 2010
ewrs skrev:
Residence skrev:
radis skrev:

LYCKA TILL LILLA GUBBEN!

Var det där nödvändigt?

Jag håller ögonen öppna. Ändå inte många gånger per dag man ser en röd bmw e30/e34/e36 så kan lika gärna spana lite extra.

Och FYI så säger fordonsfråga på transportstyrelsen att det är en e34.

'

onödigt? - tycker att ska man lysa en bil så får man komplettera med VAD för modell det är, vart den stals åtminstone.
det krävs inte mycket att skriva dessa grejer.
o sen om bilen har några speciella attribut så är det bara ett plus för ägaren som lyser bilen att skriva ner det.

jag lär inte kolla efter denna bil, kan lika gärna vart stulen i kiruna liksom...

841 Inlägg
29 juni 2010
Residence skrev:
ewrs skrev:
Residence skrev:

LYCKA TILL LILLA GUBBEN!

Var det där nödvändigt?

Jag håller ögonen öppna. Ändå inte många gånger per dag man ser en röd bmw e30/e34/e36 så kan lika gärna spana lite extra.

'

onödigt? - tycker att ska man lysa en bil så får man komplettera med VAD för modell det är, vart den stals åtminstone.
o sen om bilen har några speciella attribut så är det bara ett plus för ägaren som lyser bilen att skriva ner det.

jag lär inte kolla efter denna bil, kan lika gärna vart stulen i kiruna liksom...

varför ska du veta vart den stals lixom den kommer ju inte vara på samma ställe om du tror de !!!! den e ju säkert en bit därifrån så !!

fotointresserad
2 307 Inlägg
30 juni 2010
dadooo skrev:
Residence skrev:
ewrs skrev:

Var det där nödvändigt?

'

varför ska du veta vart den stals lixom den kommer ju inte vara på samma ställe om du tror de !!!! den e ju säkert en bit därifrån så !!

Fast det kan ju underlätta ganska väldigt mycket om man utgår från vart bilen blev stulen. Finns alltid folk som kan ha observerat något som kan ha uppfattats som skumt på just den platsen vid just den tidpunkten så även om bilen inte står kvar där är det ändå därifrån man måste utgå...

Dagdrömmare
2 836 Inlägg
30 juni 2010
En röd E34 finns det inte mycket av...

Trist när sånt händer o själv tror jag att den är redan skrot... sad
Brukar se en o annan stulen o sönderkörd BMW här o där...

2 982 Inlägg
1 juli 2010
ewrs skrev:
Residence skrev:
ewrs skrev:

Var det där nödvändigt?

'

Det var ditt sätt att säga det på som var onödigt. Att upplysa om att information saknas är en helt annan femma.

Men detta är inte värt att diskutera. Vill du skriva igen för att få sista ordet så go ahead!

nej du missförstår mig. jag tycker helt enkelt.. ska man lysa en bil så bör man ge så mycket info som möjligt. men den infon som han skrivit kanske räcker även för polisen. de kommer "aktivt" söka..
handlar inte om sista ordet. aja whatever hoppas TS hittar sin bil.

Sök