3246
Sök

Motor byte 740 glt, lite puts.

528 Inlägg
30 september 2010
Trådstartare
#141
victor91 skrev:
han bygger smile http://www.mickegron.se/
tackar smile


528 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
#142
bilen uppför sig konstigt hmm känns som den typ går snett på vägen hmm har inte kännts så förut hmm


510 Inlägg
1 oktober 2010
#143
Dåligt me luft i nått däck, eller kass hjulinställning, eller glapp i nått lager. Åk in på en däckverkstad o kolla, kostar inte många kronor


528 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
#144
Slimbastard skrev:
Dåligt me luft i nått däck, eller kass hjulinställning, eller glapp i nått lager. Åk in på en däckverkstad o kolla, kostar inte många kronor
tack för svar smile får göra de när jag får pengar, eller så hissar jag upp bilen när jag blir frisk o kollar själv tongue


510 Inlägg
1 oktober 2010
#145
Kan vara många saker, men det e värt att kolla upp dom iallafall. Min 740 drar lite till höger pga glapp i fjäderbenslagret.


528 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
#146
Slimbastard skrev:
Kan vara många saker, men det e värt att kolla upp dom iallafall. Min 740 drar lite till höger pga glapp i fjäderbenslagret.
jo tänkte att lika bra o fråga ifall nån har nå bra ideer tongue min drar åt vänster xP


181 Inlägg
1 oktober 2010
#147
Nice projekt! Fin i karossen och allt, hög potensial.  Ang dina planer så kan jag tipsa om att L-M-R guter av vindavvisare i glasfiger nu så slipper du leta efter orginal. wink

Projektet Volvo 740 Turbo Intercooler.

528 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
#148
Robbaco1 skrev:
Nice projekt! Fin i karossen och allt, hög potensial.  Ang dina planer så kan jag tipsa om att L-M-R guter av vindavvisare i glasfiger nu så slipper du leta efter orginal. wink
tack så mkt big_smile


528 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
#149
var ute och putsa upp kofångarn bak och dörrlisterna smile de blev riktigt bra smile orkar inte slänga upp några bilder nu, bilen är för skitig wink


528 Inlägg
1 oktober 2010
Trådstartare
#150
life SUCKS!!! inte ett öre till körkort-.- så de kommer nog inte hända att jag får de på typ ett år känns de som, vilket gör att jag tappar sugen på de mesta! så händer de inge här e de för att de inte finns nån motivation att ens kolla på bilen!


528 Inlägg
2 oktober 2010
Trådstartare
#151
gått igenom en låda med gammla grejjer jag fick förut tongue lite kul grejjer fanns det allt smile det är lite "off topic" men lite bilder kmr på de iaf smile

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92165/1002153_m61rf6.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92165/1002154_70au8t.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92165/1002160_ormsko.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92165/1002162_jpt3z2.jpg

https://www1.garaget.org/gallery/archive/92165/1002165_gahspq.jpg
blinkersspak till amazon om jag minns rätt smile


ingen anning om vad man anväder grejjerna till eller vilka bilar de ska va till tongue men lite kul va de xP

imorn tror jag att jag ska tvätta bilen och koppla in dimljusen till en separat knapp smile


kommentera gärna, det motiverar mig smile


528 Inlägg
2 oktober 2010
Trådstartare
#152
otroligt dött här ^^ ska koppla in dimljusen nån dag nu, hade tänkt koppla de till en separat knapp smile nån som har några bra tips? wink


528 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
#153
höhöh man ska inte koppla el när man är trött märkte jag ^^ ingen skada skedd, de är bara att göra om göra rätt tongue


Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
4 oktober 2010
#154
Frizzox skrev:
otroligt dött här ^^ ska koppla in dimljusen nån dag nu, hade tänkt koppla de till en separat knapp smile nån som har några bra tips? wink
Kör allt original wink

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

528 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
#155
Robban_89 skrev:
Frizzox skrev:
otroligt dött här ^^ ska koppla in dimljusen nån dag nu, hade tänkt koppla de till en separat knapp smile nån som har några bra tips? wink
Kör allt original wink
njaa inte rätt bil att hålla original wink


Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
4 oktober 2010
#156
Frizzox skrev:
Robban_89 skrev:
Frizzox skrev:
otroligt dött här ^^ ska koppla in dimljusen nån dag nu, hade tänkt koppla de till en separat knapp smile nån som har några bra tips? wink
Kör allt original wink
njaa inte rätt bil att hålla original wink
Det blir smidigast om du kopplar in det som det är från fabrik så har du ju säkringen där och inga fula kabeldragningar och allt smile

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

528 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
#157
Robban_89 skrev:
Frizzox skrev:
Robban_89 skrev:

Kör allt original wink
njaa inte rätt bil att hålla original wink
Det blir smidigast om du kopplar in det som det är från fabrik så har du ju säkringen där och inga fula kabeldragningar och allt smile
men de är nån innan mig som varit där och pillat så jag hittar inte original kablarna  yikes


Pilot och utbildad Däcksparkare
1 659 Inlägg
4 oktober 2010
#158
Frizzox skrev:
Robban_89 skrev:
Frizzox skrev:

njaa inte rätt bil att hålla original wink
Det blir smidigast om du kopplar in det som det är från fabrik så har du ju säkringen där och inga fula kabeldragningar och allt smile
men de är nån innan mig som varit där och pillat så jag hittar inte original kablarna  yikes
Fördelen med att inte köpa fabriksnytt roll

(\_/)
(O.o)
(> <)This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

528 Inlägg
4 oktober 2010
Trådstartare
#159
Robban_89 skrev:
Frizzox skrev:
Robban_89 skrev:

Det blir smidigast om du kopplar in det som det är från fabrik så har du ju säkringen där och inga fula kabeldragningar och allt smile
men de är nån innan mig som varit där och pillat så jag hittar inte original kablarna  yikes
Fördelen med att inte köpa fabriksnytt roll
hahaha tongue men jag lyckades iaf koppla de smile ska gömma kablarna nån dag också smile


528 Inlägg
7 oktober 2010
Trådstartare
#160
är de värt o byta volvon mot en bmw 525? smile



Sök