Liten update: Blir lackering nästa helg i Pantersvart Kristall. Effekt lack som skiftar i flera färger i solljus men störst framtoning åt mörklila.
Nya mattorna kom med posten idag så imorgon blire att ta kort på väghållningsgrejerna mattorna m.m. Har även vart iväg och köpt magic camber bultar hos SP idag
Idag packade jag upp nya mattorna samt ersatte dom fula gummi mattorna i bilen dirr! Jag passade även på att ta kort på väghållnings prylarna som åker på nästa vecka (efter bes)
Då har man plockat ner, lackat om samt monterat ventilkåpan igen. Passade på att byta packningarna och även skyddet för kedjan som börjat bli lite slitet.
När kåpan ändå var av passade jag på att ta kort på toppen nu när drevena sitter i och även för att visa hur rent och fint det var där
Fullt upp hare vart så har inte hunnit uppdatera så mycket. Det nya x-röret har hamnat på plats, diverse rör och oljeretur modifierats. Har även påbörjat mappningen som kommer göras klar nästa helg om allt lirar.
Om någon behöver reservdelar, trim prylar, aero inredning eller dylikt äre bara att höra av sig så jag har råd med mer godis te pärlan
Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera här så blir ett antal bilder från montering av de nya bromsarna + fälgarna samt från de senaste dagarnas mekande.
Nu är det bara att hoppas på att mitt kylsystems problem låg i att toppackingen var dålig. Topplocket är inlämnat till Wargöns mekaniska för genomgång och planing