2866
Sök

Suverän digitalkamera !

1 639 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
intressant kamera för normal användning mm men är mer sugen på att lägga till några kronor och få en komplett 350D-utrustning. vanliga kameror saknar för mycket anser jag nu.

För en nOOb som jag har den nästan för mycket finesser, hehe tongue

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Administratör
11 955 Inlägg
25 juni 2006
Martin 9-3 skrev:
intressant kamera för normal användning mm men är mer sugen på att lägga till några kronor och få en komplett 350D-utrustning. vanliga kameror saknar för mycket anser jag nu.

350d saknar möjligheten att stoppas ned i byxfickan wink

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Kart & Mätningstekniker
701 Inlägg
25 juni 2006
Vill också ha en men kan inte bestämma mig för om det ska vara en 60 eller 65. Har man nytta utav en så stor display? Är det mer som skiljer dem åt än displayen och den optiska sökaren? Ligger den bra i fickan?
Senast redigerat av Markus_C (25 juni 2006)

609 Inlägg
25 juni 2006
Saabare skrev:
chrizz skrev:
funderar faktiskt på en sån eller ixus 60 som en andrakamera. orkar inte alltid släpa med mig systemkameran direkt..

Har oxå planer på det. Men i Polen så köper jag kameran säkert billigare. Dessutom kan jag lägga upp bilder på min bil med den kameran om bilen blir bra. Inte med en mobiltelefon. Jag hörde att de nyare mobiltelefonerna har oxå en digitalkamera som tar bättre bilder än de andra telefonerna.

Var inte så säker på det, priset på elektronikprylar där är nästan lika höga som här.

1 639 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Markus_C skrev:
Vill också ha en men kan inte bestämma mig för om det ska vara en 60 eller 65. Har man nytta utav en så stor display? Är det mer som skiljer dem åt än displayen och den optiska sökaren? Ligger den bra i fickan?

Ligger perfekt i fickan, sen tycker jag 65'an är mycket snyggare och jag tror inte heller 60'an har inbyggt gyro som vänder bilderna när du tar bilder på höjden, denna finnes har ganska hög impfaktor smile Skiljer ju inte så mycket i pris mellan dem...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Fisketokig
2 997 Inlägg
25 juni 2006
chrizz skrev:
Martin 9-3 skrev:

haha japp, men det är väl det enda som den saknar också wink

Helt klart att Canon vet vad de gör iaf när det gäller kameror smile

Fortfarande lite fundersam över att batterierna verkligen klarar sig så bra som sagts då kameran bara är en enda stor skärm hmm
Senast redigerat av Martin 9-3 (25 juni 2006)

Saab 9-3 Aero SS --- Honda CBR600RR
Can Am 800XXC Vägreg --- Can Am 450X Vägreg

Avstängd
1 106 Inlägg
25 juni 2006
muppet skrev:
Saabare skrev:
chrizz skrev:
funderar faktiskt på en sån eller ixus 60 som en andrakamera. orkar inte alltid släpa med mig systemkameran direkt..

Har oxå planer på det. Men i Polen så köper jag kameran säkert billigare. Dessutom kan jag lägga upp bilder på min bil med den kameran om bilen blir bra. Inte med en mobiltelefon. Jag hörde att de nyare mobiltelefonerna har oxå en digitalkamera som tar bättre bilder än de andra telefonerna.

Var inte så säker på det, priset på elektronikprylar där är nästan lika höga som här.

Hur vet du? Har du ens varit i Polen?

Livet startar vid 220 km/h

1 639 Inlägg
25 juni 2006
Trådstartare
Martin 9-3 skrev:
chrizz skrev:
Martin 9-3 skrev:

haha japp, men det är väl det enda som den saknar också wink

Helt klart att Canon vet vad de gör iaf när det gäller kameror smile

Fortfarande lite fundersam över att batterierna verkligen klarar sig så bra som sagts då kameran bara är en enda stor skärm hmm

Tror inte en 0,5" större skärm har så stor inverkan på batteritiden, tycker skärmen är hur grym som helst nästan som en liten LCD TV... smile

Sök