Riktigt lyckad kväll och mycke roliga och snygga bilar fast vädret verkade inte lovande men det blev iallafall regn fritt under träffen och en stund efter så vi klarade oss väldigt bra
Tack till alla som skötte sig och hjälpte till. Kommer bli några nya regler till nästa gång men det tar vi då.
fy fan vilken underbar träff så fint det gick jag vill verkligen tacka alla för alla va sååå underbara o lyssnade. vill även tack alla som körde o kom dit.... Vi ses om två veckor igen=) längtar redan
fan va synd jag kan säga att det va en grymt lyckat kväll vi kollade lite efter dig men du kom aldrig men du är välkommen om två verckor igen då får du inte missa
Tack för denna kväll tyvärr missa jag själva träffen tog några bilder ska fixa dom imorgon Grattis svarta faran! Och tack för dövheten man fick från bilen :p stod precis bredvid :p
Instämmer med rymdhunden. Aldrig hört något liknande förut. Tycker alla ska köra på samma vilkor. Får starta rullande p.g.a. Aut-låda e fan de dumaste jag har hört. Kanske ska ta och ändra lite regler kanske. Och vad hände med starten? Ett antal missar under kvällen? Annars kul kväll.