Köp en 850 av nyare årsmodell, absolut inte mindre än 170 hästar om du vill ha lite roligt på vägarna och om du vill dra släp/husvagn ngn gång i framtiden eller likande så är det 170 HK som gäller i alla lägen! Sen är det en bra grund att börja trimma på om du vill det!
Äldre årsmodeller typ 1992 och uppåt till 1994 är inte ngt man bör satsa på igentligen, mkt småfel som åtgärdats med tiden om modellen uppdaterats, sen tycker jag personligen att från 1995 och framåt har bilen fått ett par små ändringar som verkligen lyft utseendet, bland annat baklycktorna, mycket snyggare nu!
Vill du dock har ännu roligare med en 850 rekomenderar jag en 850R, hur kul som helst och trimmar du den lite så kan du garanteras en körupplevelse
![smile](img/smilies/smile.png)
Jag har själv en 850 1995, men bara 140 hästar och det är lite tråkigt när man vill accelerera så det känns ordentligt! Kommer byta min i framtiden när jag har råd eller om ngn kotte känner sig manad att ge mig rätt pris för den!
PS. Den där grejjen i skuffen är en kondensator till ljudsystemet, gör så att du får en jämnare kurva på strömmen, dvs. så att det inte blir ngra större missljud osv osv.. Men jag gillade inte den där bilen på annonsen, såg ritkigt sliten ut och så va det lite hemmabygge i kupeen, kan ju vara kopplat hur som helst där.. satsa på ngt lite dyrare och få lite garanti oxå!
![smile](img/smilies/smile.png)
Ha det!