2565
Sök

Mattsvart dekalfilm

39 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
tjena, behöver hjälp med att hitta nån affär som säljer mattsvart dekalfilm på typ metervara, ska skära till för framrutan och sedan sätta nån text utanpå det, men har inte lyckats hitta nått ställe som säljer det så jag är väldigt tacksam för svar:)

1 827 Inlägg
2 augusti 2010
Blanksvart finns iaf på byggvaruhus där man använder det till foliering av skåpsluckor mm... Funkar det så testa leta där!

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 augusti 2010
Ska du klistra dekalen på utsidan?

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

39 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
okej, då ska jag kolla där:), japp det hade jag tänkt i alla fall

1 863 Inlägg
2 augusti 2010
Åk till en reklamfirma, jag gjorde det för några år sen. Dom var skitschyssta så jag fick några meter av dom.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.

Försöker iaf
12 819 Inlägg
2 augusti 2010
_Proman_ skrev:
okej, då ska jag kolla där:), japp det hade jag tänkt i alla fall

Ok, se till att få slitstark folie isåfall alternativt att du ger fan i att använda vindrutetorkarna wink

Mvh Tommy

Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället istället.
Projekttråden - Handlar om en gammel Audi 100 2.3E och en Audi 100 Tqs. Typ44, det är kärlek det!

39 Inlägg
2 augusti 2010
Trådstartare
jo det vore det bästa men jag känner inte till nån reklamfirma här i kring:P, och utan torkare blire svårt:D

222 Inlägg
3 augusti 2010
dekaltrim har väl sånt till salu?

tack till : dekalshoppen.se - stylexperten.se - tefcar.nu - bsr.se - JT-tuning.se

39 Inlägg
5 augusti 2010
Trådstartare
dekaltrim har ju bara i princip utskurna färdiga med motiv på, men jag var bara ute efter vanlig svart som jag kunde skära hur jag vela, och jag fick tag på det tillslut på happyhomes:D

Sök