Sköna bilder, läckert att de flesta är svartvita. Fattas bara att man bläddrar i pappersbilder istället för på datorn så kunde man lätt tro att det var nån gång på den gamla goda tiden
If your not living on the edge, your taking up too much space inte the middle 8)
Önskar jag kunde ha hängt på dit i år. Får väl bli en tur till Rättvik istället. Det enda jag stör mig på är våra svenska, hemkst torra nummerskyltar. Förstör ju varenda kustombil.... (Ja, Kustom med K. )
Sen till fotografen, du tog ingen bild på en guldfärgad '48 Hudson? Min kusin var där med sin... Vore kul att se andra bilder på den än dom man själv tagit. MVH T.
"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart "Aldrig mer en Volvo!" -Jag.
Tyvärr har jag inte bild på Hudson 48an. Jag gick mest och skylade kameran pga regnet så det blev inte så många mer bilder än dessa. Sen på lördagen blev det mest öl.. Sorry
Sååå bra bilder! Helt rätt att göra dem svart/vita. Kändes ju nästan som människorna var från samma tidsepok bara för att bilderna var svart/vita - kul! Björn
Sååå bra bilder! Helt rätt att göra dem svart/vita. Kändes ju nästan som människorna var från samma tidsepok bara för att bilderna var svart/vita - kul! Björn
Kan bara instämma!
Sepiatoning och lite konstgjort noise hade gjort en del av de där bilderna rejält åtråvärda som tavlor skulle kan jag tänka mig.
Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Tack alla! Jag försökte få bilder som berättade om hur stämningen är på träffen, och vilket folk som finns där. Jag tycker det gick 'helt ok', men önskar att kameran var framme vid lite mer tillfällen såklart. Men lite roligt måste man ha med, kan inte bara gå runt och tänka bilder hela tiden
skejtare skrev:
riktigt coola biler! motorcyklarna var riktigt balla, vet någon vad det var för storts motorcyklar? älskar det stuket!
Motorcyklarna på bilderna är två gamla Harleys, blev osäker på exakt årtal nu, men Gunvald (han med den vita hjälmen) är en regular på A-bombers visst, o hans uppgifter borde inte vara svåra att leta rätt på. Det rör sig om 40talare iaf.