hallå! håller på å blir tokig nu. det är så att jag har en 9-3 aero av årsmodell 1999 och är nu sugen på att upgradera bilen. När jag då går in på t.ex. trollspeeds hemsida för att kika och ska välja vilken bil jag har så står det endast alternativ för 205 hk från 00- 03.
Det jag vill veta är om det endast är 200 hk i 99:ans aero och jag då måste välja ett annat chip då det kanske inte är t7- motor?
hallå! håller på å blir tokig nu. det är så att jag har en 9-3 aero av årsmodell 1999 och är nu sugen på att upgradera bilen. När jag då går in på t.ex. trollspeeds hemsida för att kika och ska välja vilken bil jag har så står det endast alternativ för 205 hk från 00- 03.
Det jag vill veta är om det endast är 200 hk i 99:ans aero och jag då måste välja ett annat chip då det kanske inte är t7- motor?
hoppas ni förstod någonting alls...
Är det en 200hk så luktar det ju T5! Men vad jag vet så finns det ingen Aero med T5 motor (?)
Har du Svart eller Röd tändkassett? Är den röd så har du T5 vilket är kanon om du tänker trimma.
hoppas ni förstod någonting alls...
Är det en 200hk så luktar det ju T5! Men vad jag vet så finns det ingen Aero med T5 motor (?)
Har du Svart eller Röd tändkassett? Är den röd så har du T5 vilket är kanon om du tänker trimma.
Röd tändkassett indeed! Som du ser på bilden ser den ut som aero och har alla detaljer som en aero ska ha. Detta gör mig mycket förvirrad...
Gå in på mekonomens hemsida å knappa in ditt reg nr. Så får du ju se vad du har för bil, års modell, effekt m.m. Förutsatt att bilen din inte är bytt motor i d.v.s.
Gå in på mekonomens hemsida å knappa in ditt reg nr. Så får du ju se vad du har för bil, års modell, effekt m.m. Förutsatt att bilen din inte är bytt motor i d.v.s.
Damn! ser inte bättre ut än att den är ombyggd till en aero... 147 kw /200 hk
Om vi ska va lite off topic så hade Aero av -00 en speciell läder klädsel med el stolar. Liknar lite dom som satt i 9000 aero. Som -01 kom aeron med viggen paket o samma stolar. Sen har aeron alltid en bridge vinge o inte den standard som annars fanns.
T5 motorn är brand de stabilaste saab har gjort o lätt trimmad med. Blocket kan man ju lämna orört till 470hk. Som sagt så skulle jag ta dom 3 som nämnts tidigare att trimma en saab. Dom är duktigast på saab o har bra service om nått händer. Bsr är väl stora men inte så duktiga på saab direkt.