3450
Sök

Eftersnack: Douchebag Rally 14 augusti

?
1 038 Inlägg
14 augusti 2010
Trådstartare
Japp, ja banga å åkte hem efter vi käka i Enköping, har en hel del kalla öl som väntade, riktigt roligt var att arrangören åkte till Nyköping då vi andra åkte till Eskilstuna big_smile

Synd att några inte kan sköta sig och hoppas att fler dyker upp nästa gång och att samlingsplatserna med mera blir lite bättre organiserat och nu kan de bara bli bättre smile

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

122 Inlägg
15 augusti 2010
GTi-R_Danne skrev:
Japp, ja banga å åkte hem efter vi käka i Enköping, har en hel del kalla öl som väntade, riktigt roligt var att arrangören åkte till Nyköping då vi andra åkte till Eskilstuna big_smile

Synd att några inte kan sköta sig och hoppas att fler dyker upp nästa gång och att samlingsplatserna med mera blir lite bättre organiserat och nu kan de bara bli bättre smile

Haha men vafan! Inte lätt alla gånger wink
Så du dök inte upp i älvsjö? de va synd, vi tog lite bilder där mm. Det kommer bli 100 gånger bättre nästa gång. Detta var ju som sagt en testrunda. Blev lite galet där i sista sekund.. Håll utkik på hemsidan, en trailer för den kommande filmer dyker upp om inte allt för länge wink

147 Inlägg
15 augusti 2010
Får tacka för en riktigt kul dag, många sjuka bilder i min kamera och där finns långt ifrån allt hahahaha smile

_terror_ skicka din mailadress som pm eller lägg upp den så skickar jag över ett gäng bilder och lite filmer sen när polaren har tankat ur dem ur sin mobil.

//Fredrik

German Engineering
9 083 Inlägg
15 augusti 2010
Ska bli spännande att se alla bilder big_smile

Mvh

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

122 Inlägg
15 augusti 2010
fripppe skrev:
Får tacka för en riktigt kul dag, många sjuka bilder i min kamera och där finns långt ifrån allt hahahaha smile

_terror_ skicka din mailadress som pm eller lägg upp den så skickar jag över ett gäng bilder och lite filmer sen när polaren har tankat ur dem ur sin mobil.

Du kan skicka allt till douchebagrally@hotmail.com

?
1 038 Inlägg
15 augusti 2010
Trådstartare
_terror_ skrev:
Haha men vafan! Inte lätt alla gånger wink
Så du dök inte upp i älvsjö? de va synd, vi tog lite bilder där mm. Det kommer bli 100 gånger bättre nästa gång. Detta var ju som sagt en testrunda. Blev lite galet där i sista sekund.. Håll utkik på hemsidan, en trailer för den kommande filmer dyker upp om inte allt för länge wink

Nopp, blev inget Älvsjö, nu vet inte ja vem som kamma hem mest poäng men finns bara en vinnare i mina ögon och de är killarna i Shelby GT500:an som fick följa med en tjej hem se henne avklädd och fota lite och gå därifrån med trosor och bh  cool

Mvh Danne
Hated by plenty, wanted by many. Disliked by some, but confronted by none.
Can't do the time, don't do the crime!

72 Inlägg
15 augusti 2010
tycker det vart aldeles för rörigt... vi gav upp i eskilstuna så åkte vi på vårat eget lilla "mälarn runt", sen dom där jävlarna i skoda felician som försökte slänga burkar o skit på polarns M3a... synd att folk inte kan bete sig...

Wrom Wrom

103 Inlägg
15 augusti 2010
hahah fan va kul vi hade smile och nästa gång blir bättre smile

We must all go through a rite of passage, and it must be physical, it must be painful, and it must leave a mark.
/Captain Howdy

58 Inlägg
15 augusti 2010
Nej, det var inte mycket att hänga i julgranen.

///m3

Crusty69
15 augusti 2010
Det var kul! Men den där jävla shelbyn var galet törstig, kostade som en utlandssemester detta

19 Inlägg
15 augusti 2010
Galet roligt var det!

5 Inlägg
15 augusti 2010
sjukt jävla kul va det längtar redan tills nästa rally:P

Mvh/ parkbänks racern

122 Inlägg
16 augusti 2010
Se till att ni skickar allt materiel! Är filerna för stora, så skriv de i ett mail till douchebagrally@hotmail.com
Så löser vi det på något vänster.

147 Inlägg
17 augusti 2010
Mina bilder är skickade, dock via http://www.skickafilen.se/

Hör av dig om dem inte har kommit fram smile

//Fredrik

122 Inlägg
20 augusti 2010
saknar fortfarande materiel.. this movie ain't gonna make it self

122 Inlägg
22 augusti 2010
skickar ni inte in filmerna så kommer dem inte med i hela filmen. Gå in på hemsidan och bli medlemmar om ni inte redan gjort de. Finns lite godis för medlemmarna där..

122 Inlägg
31 augusti 2010
Ni som vill delta i nästa rally kan gå in och läsa allt på hemsidan: www.douchebagrally.webb.se

Sök