3350
Sök

Angående:Cruising i Malmö sen mot helsingborg! 28/8 (IGEN)

91 Inlägg
31 augusti 2010
Tegulen skrev:
Tyvärr fanns det personer som inte vara intresserad av cruisingen på Jägersro. Dessa var en av anledningarna till kaoset på cruisingen i malmö.sad

Det håller jag också med om. hmm hoppas inte sånt folk hänger med på cruisingar (bara förstör för andra)

957 Inlägg
31 augusti 2010
A men det är  önodligt med att folk ska komma där och varkigen förstora  för oss som vill ha det  kul och bara  crusa  runt liksom så ska de komma emd shetna  bilar som till  ex :  ford fiestan  sen var det en med  grå bmw  osv  liksom har  de fan inget bättre stanna hemma heller än  göra  massa  shet  för oss för pgv av det hella so var det  vi 3 bilar en kille i samm honda som jag har en  skyline  R33 röd och jag   och sen idioten  i Fiestan som vi  inte ränkar med  som  körde lite vilset för  folk gjorde  egna guperinga och körde  var fan de ville liksom

957 Inlägg
31 augusti 2010
nästa  crusing ska vi  ha    den vägen mellan  Tågarp  kågarod  en  smal väg  rikti härlig att glida på:P

2 982 Inlägg
31 augusti 2010
Tegulen skrev:
Tyvärr fanns det personer som inte vara intresserad av cruisingen på Jägersro. Dessa var en av anledningarna till kaoset på cruisingen i malmö.sad

varför dök de då upp på träffen som hade ett ändamål - CRUISING ?

Pro Street Driver
82 Inlägg
31 augusti 2010
Alla vill ju synas o höras:lol:

957 Inlägg
31 augusti 2010
Tegulen skrev:

hehe du hörs varkigen ner du  dra på me  den skyline hehe ja  körde bakom dej  ner vi var ine i stan och ner du  drog på alla bar vände sig:P

Pro Street Driver
82 Inlägg
31 augusti 2010
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:

hehe du hörs varkigen ner du  dra på me  den skyline hehe ja  körde bakom dej  ner vi var ine i stan och ner du  drog på alla bar vände sig:P

lollollollollol

957 Inlägg
31 augusti 2010
Tegulen skrev:
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:

lollollollollol

du hade  säkert kul den dagen iallfall i den bilen

Pro Street Driver
82 Inlägg
1 september 2010
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:
BadBoy89 skrev:

lollollollollol

Alltid kul att köra Skyline:) Ska du åka till Racebanan i Malmö? Vi ska dit och KANSKE köra lite.

293 Inlägg
1 september 2010
Tegulen skrev:
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:

lollollollollol

Alltid kul att köra Skyline:) Ska du åka till Racebanan i Malmö? Vi ska dit och KANSKE köra lite.

är det öppen raceday eller ? big_smile

957 Inlägg
1 september 2010
Tegulen skrev:
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:

lollollollollol

när  är det  och är det  öppet  då för alla eller?

2 011 Inlägg
1 september 2010
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:
BadBoy89 skrev:

På lördag mellan 15.00 och 19.00. Vill du så är det samåkning klockan 12 från Max på väla. Vill du pröva på att köra där nere kostar det 100:- för hela dagen

Inte farten som dödar. Det är stoppen

91 Inlägg
2 september 2010
Clintan66 skrev:
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:

På lördag mellan 15.00 och 19.00. Vill du så är det samåkning klockan 12 från Max på väla. Vill du pröva på att köra där nere kostar det 100:- för hela dagen

Ska ni redan dra från Hbg vid 12? sad
Kommer ni inte och vara på Wangan Meet utanför Biltema? roll
Det blir fett tror jag big_smile

2 011 Inlägg
2 september 2010
Mk-supra skrev:
Clintan66 skrev:
BadBoy89 skrev:

Ska ni redan dra från Hbg vid 12? sad
Kommer ni inte och vara på Wangan Meet utanför Biltema? roll
Det blir fett tror jag big_smile

Nej blir nog inte det. R4F är med i detta i Malmö. Synd inte wangan meet kunde flyttat ner där. Hade kunnat bli en riktig hit. Kom ner efter wangan Mk supra

Bilmekaniker
805 Inlägg
2 september 2010
Trådstartare
jag kommer nog förbi efter wangan! smile

2 011 Inlägg
2 september 2010
AnesN skrev:
jag kommer nog förbi efter wangan! smile

Kanon. Vet några fler. Ni kan slå följe från wangan

Pro Street Driver
82 Inlägg
2 september 2010
Vi ska köra ner till Hamnen när vi har varit på Wangan meet. Vi ska inte ställa ut, så vi tänker åker ca 14.00.

957 Inlägg
2 september 2010
Tegulen skrev:
Vi ska köra ner till Hamnen när vi har varit på Wangan meet. Vi ska inte ställa ut, så vi tänker åker ca 14.00.

jag  är  på  när har du tänkt köra  från  landskona till wanga då? så  kan vi  sammköra  alla härifrån de som vill
fast det är inte så många jappsare  från l-a:Phehehe

957 Inlägg
2 september 2010
hade  gärna  kört på banan men ar  inte  däck till dej:p  de  som ja har nu på ska hålla   till december:p heheh  och kan  säga det är inte  värst mtk gummi kvar på de  från det lagliga:p

Pro Street Driver
82 Inlägg
4 september 2010
BadBoy89 skrev:
Tegulen skrev:

jag  är  på  när har du tänkt köra  från  landskona till wanga då? så  kan vi  sammköra  alla härifrån de som vill
fast det är inte så många jappsare  från l-a:Phehehe

Vi tänker köra ca 11.30 från landskrona.

Sök