Hej! Var idag och köpte en baslåda samt slutsteg begagnat, dock fick jag inga kablar med, så jag måste köpa det själv. Men jag är helt nybörjare när det gäller sånt! Hade tänkt beställa kablar på www.biltema.se Dock är problemet: Vilka kablar osv behöver jag?? Länka gärna!
Det jag ska koppla samman är: Pioneer DEH-2200UB stereo MDS Fanatic 2x10" basar samt ett MDS M2 steg.
den strömkabeln från biltema duger som högtalar kabel.. kör på det som putte visa på blekinge.. dom kablarna är bra tycker jag.. och det priset är billigt.. det är nästan vad man får betala för en lågnivå kabel som är något att ha..
Njaaa Hollywoodpaketet var väl med kopparkabel? Det där är ju med alukabel, vilken har ca 40% sämre ledningsförmåga. Så helt lika är dom inte, men det duger nog ändå.
Njaaa Hollywoodpaketet var väl med kopparkabel? Det där är ju med alukabel, vilken har ca 40% sämre ledningsförmåga. Så helt lika är dom inte, men det duger nog ändå.
Tror det fanns med både alu och koppar, koppar var någorlunda dyrare men alukitet var samma pris förutom att det va 21mm2 och tror det bara va en vanlig lågnivån kabeln medan detta paket har en dubbel.